هتل پنج ستاره درویشی مشهد، در مراسمی به عنوان نخستین مرکز توریسم سلامت کشور معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، رییس انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، با بیان این که این انجمن بزرگترین انجمن حمایت از بیماران در کشور است، اظهار کرد:کشور ایران از تجهیزات پیشرفته و کادر پزشکی با تجربه ای برخوردار است و سالانه افراد زیادی از کشورهای مختلف به منظور درمان به ایران سفر می کنند.

شکور امیدی در تشریح اهداف انتخاب هتل درویشی مشهد به عنوان نخستین مرکز توریسم سلامت کشور، اظهار کرد: هدف از افتتاح این مرکز، ارایه خدمات مطلوب به بیماران خارجی است تا آنان هنگام پیگیری امور مربوط به بیمار خود در بیمارستان، دغدغه مکان اسکان شبانه نداشته باشند.

وی با تاکید بر این که برخی از اوقات، همراهان بیماران به دلیل فراهم نبودن امکانات اقامتی مناسب، در برخی از پارک ها استرحت می کنند، تصریح کرد: هتل پنج ستاره درویشی مشهد از امکانات بسیار خوبی به جهت فراهم کردن اوقاتی خوش برای گردشگران حوزه سلامت و مسافران خارجی برخوردار است.

رییس انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور بیمارستان رضوی مشهد را یکی از مجهزترین بیمارستان های کشور توصیف کرد که می تواند خدمات خوبی به گردشگران سلامت ارائه دهد، افزود: در همین راستا مقرر شد تا با همکاری هتل پنج ستاره درویشی، زمینه اقامت همراهان بیماران در فضایی مطلوب و هم ردیف سطح خدمات پزشکی ، فراهم گردد.


برچسب ها: هتل ، درویشی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.