سخنگوی سازمان امداد و نجات از امداد رسانی به 6 هزار و 600 گرفتار در برف و کولاک و انتقال 10 خانم باردار به مراکز درمانی خبر داد.

حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به ریزشهای جوی در 17 استان کشور گفت: استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبیل، ایلام، تهران، چهار محال و بختیاری، خوزستان، زنجان، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، به علت ریز‌شهای جوی و برف و کولاک در سطح استانها به خدمات ویژه امدادی نیاز پیدا کردند.

وی در ادامه با اشاره به امداد رسانی به 6هزار و 600نفر افزود: 714 امداد گر در قالب 164 تیم عملیاتی به 6هزار و 600 نفر گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کردند که 5 نفر با درمان سرپایی مداوا شدند و 30 نفر که 10 خانم باردار نیز در بین آنها بود برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین امداد‌گران هزار و 100 نفر را در راهدار‌خانه ها و پایگاههای امداد و نجات اسکان اضطراری دادند و هزار و 725 دستگاه که در بین برف و یخبندان گرفتار شده  بودند رها سازی شدند.

گفتنی است، هزار و 500 پایگاه امداد و نجات در سطح جاده های کشور از20 آذر  الی 21اسفند ماه در سراسر کشور در قالب طرح امداد زمستانه خدمات ویژه امدادی را به مردم ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار