از روز یکشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی تشدید بارش در سواحل دریای خزر و کاهش دما برای کشور به ویژه نیمه شمالی پیش بینی می شود و توده هوای سرد تا پایان هفته آینده در کشور باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب طی امروز"جمعه 22 آذر ماه 92" و فردا"شنبه 23 آذر ماه 92" به تناوب برای شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل دریای خزر، دامنه های البرز و زاگرس و برخی استان های واقع در مرکز و بتدریج از روز یکشنبه علاوه بر سواحل دریای خزر در استان های شمال شرق و شرق ابرناکی، بارش باران و برف، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و در نقاط سردسیر و دامنه های زاگرس و البرز به علت بارش برف و یخبندان اختلال در تردد جاده های کوهستانی مي شود وهمچنین دریای خزر نیز طی این مدت مواج است.



لازم به ذکر است، از روز یکشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی تشدید بارش در سواحل دریای خزر و کاهش دما برای کشور به ویژه نیمه شمالی پیش بینی می شود و توده هوای سرد تا پایان هفته آینده در کشور باقی خواهد ماند.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، نيمه ابري، در ارتفاعات بارش برف، گاهی وزش باد پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 12 درجه و در کمترین حالت به 5 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر7 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار