دستیابی تروریستها به انبارهای سلاح گروه موسوم به "ارتش آزاد" نزدیک گذرگاه "باب الهوی" رسوایی جدیدی را برای آمریکا و انگلیس به بار آورده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم؛ روزنامه "السفیر" چاپ بیروت نوشت که به دنبال حرف و حدیث‌های فراوان درباره کمک های غیرکشنده آمریکا و انگلیس به ارتش آزاد و کنترل افراطیون القاعده بر پناهگاه‌های این گروهک، مشخص شد که کمک های مذکور در حقیقت موشک‌های ضدتانک و ضدهوایی بوده است؛ و از جمله گروههایی که این سلاح‌ها به دستشان افتاده است "جبهه النصره" می باشد که امریکا و سازمان ملل آن را در فهرست گروههای تروریستی قرار داده‌اند.

السفیر در ادامه نوشت: انتشار این رسوایی بزرگ باعث شد امریکا و انگلیس اعلام کنند کمک های غیرکشنده به گروه ارتش آزاد به حالت تعلیق در آمده است.
 
این دو کشور اعلام كردند که به دنبال اطلاع از سرنوشت این سلاح‌ها هستند که اکنون در دست گروه‌های افراطی قرار گرفته است. چرا که این سلاح‌ها به دلیل احتمال استفاده شدن در خارج از سوریه اکنون به کابوسی برای کشورهای غربی تبدیل شده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خدارحمی
۲۰:۲۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۲
عامل تمام فتنه هادرجهان امریکا واسراییل هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۰۰:۱۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۲
کی آمریکاوسازمان ملل راست گفته


ا
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۲۲:۲۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
تروریستهای سوریه از طرف امریکا و کشورهای غربی حمایت و عربستان و قطر و اسراییل باید تاوان بدبختی مردم سوریه را بدهند و بدانند بزودی نابود خواهند شد.
آخرین اخبار