وزیر نفت در پاسخ به این سوال که تحریم‌ها تشدید شود چه اقداماتی انجام خواهد گرفت، گفت: در صورت تشدید تحریم‌ها سیاستمداران ما نظر اصلی نظام را اعلام خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ "بیژن نامدار زنگنه" در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم عسگراولادی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سیاست‌های گازی ایران در قبال هند، پاکستان، ترکیه به چه صورت است، اظهار داشت: این کشورها بیشتر به دنبال این هستند که ایران به آنها صادرات گازی داشته باشد و در حال حاضر جریان گاز ما به ترکیه ادامه دارد.
 
وی افزود: ما به پاکستان هم در این زمینه علاقمند هستیم و هند نیز مذاکراتی را شروع کرده اما باید ببینیم به کجا می‌رسد.
 
زنگنه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا اوپک با افزایش تولید نفت ایران موافقت کرده تصریح کرد: این مسئله به دست اوپک نیست و بنده که این موضوع را این بار در اوپک مطرح کردم، همه با نظر مثبت برخورد داشتند.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا عربستان مخالف این موضوع است، گفت: خیر اینگونه نیست.
 
زنگنه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برنامه‌ای در خصوص اوپک گازی دارید، اظهار داشت: بله.
 
وزیر نفت در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه نظر شما درباره محروم شدن ایران در دادگاه کرسنت چیست، اظهارداشت: محرومیتی در کار نبوده و نیست.
 
وی در خصوص تشدید تحریم نفتی علیه ایران پس از توافق ژنو خاطرنشان کرد: تحریم‌ها تشدید نشده است.
 
زنگنه در پاسخ به این سوال که اگر تحریم‌ها تشدید شود، چه اقداماتی انجام خواهد شد، گفت: اگر تحریم‌ها تشدید شود، سیاستمداران ما نظر اصلی نظام را اعلام خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عربستان ، ایران ، اوپک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار