دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: چشم‌انداز مذاکرات را مثبت می‌دانم و معتقدم ما چیزی را از دست ندادیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "مصطفی کواکبیان" دبیرکل حزب مردم‌سالاری در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم عسگراولادی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا جزو نمایندگان دریافت کننده کارت هدیه بودید؟ اظهار داشت: ما اگر می‌خواستیم هم کسی سراغ ما نمی‌آمد و بنده تکذیب می‌کنم که تمام نمایندگان کارت هدیه گرفتند.

وی افزود: بهتر است برای شفافیت موضوع لیست نمایندگانی را که کارت دریافت کردند منتشر شود تا تعداد نمایندگان دریافت کننده مشخص شود.

کواکبیان با اشاره به گمانه‌زنی‌های مختلف پیرامون اینکه نمایندگان مبالغ کارت هدیه را برای محرومان مصرف می‌کردند ادامه داد: نمایندگان مجلس مشکلاتی بسیاری در خصوص مراجعه‌کنندگان به دفاترشان دارند اما این موضوع که قصد این افراد واقعا کمک و رسیدگی به محرومان بوده و یا بحث‌های دیگر موضوعی است که باید شفاف‌سازی شود.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر نحوه تعامل مجلس و دولت اظهار داشت: مجلس باید همکاری بیشتری داشته باشد زمانی که در مجلس حضور داشتم یازده وزیر را به صحن علنی کشاندم اما حتی یک سوال ما هم اینگونه نبود که چرا جلیلی در نشست با اشتون اینگونه نشسته و یا چرا مذاکرات به این صورت پیش می‌رود ما در خط قرمز خود امنیت ملی را می‌دیدیم و با یک دستمال قیصر آتش نمی‌زدیم.

کواکبیان افزود: همواره باید در راستای تقویت تیم مذاکره‌کننده حرکت کنیم بارها بحث‌هایی در مورد تیم مذاکره داشتیم اما هیچ وقت آن را رسانه‌ای نمی‌کردیم خواهش می‌کنم که عزیزان دندان روی جگر بگذارند تا این شش ماه بگذرد و بعد از آن اگر مباحث دیگری داشتند اول در کمیسیون بررسی و سپس به صحن علنی کشیده شود.

دبیرکل حزب مردم سالاری در پایان با اشاره به چشم‌انداز مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: چشم‌انداز مذاکرات را مثبت می‌دانم و معتقدم ما چیزی را از دست ندادیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کواکبیان ، مردم ، سالاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار