گروه طراحي و معماري جولين آشتون با كمك گروه ساخت وساز مك كوركل اقدام به خلق پروژه‌اي مدرن كرده است كه شيوه جديدي از زندگي را براي ساكنان اينجاد مي‌كند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ طي سال‌هاي اخير اكثر ساختمان‌هاي لوكس با امكانات و تجهيزات كامل ولي بدون توجه به شرايط زيست محيطي احداث شده‌اند كه اين امر در طولاني مدت سلامت ساكنان و ساختمان را به‌خطر مي‌اندازد اما اين ساختمان كاملا مطابق با طبيعت طراحي و براي ساخت اسكلت آن از المان‌هاي طبيعت استفاده شده‌است.






نكته جالب توجه اين جاست كه هنگامي‌كه در هر نقطه از داخل يا خارج خانه مي‌ايستيد مي‌توانيد با يك گردش كامل كل فضاي طبيعي خارجي را به‌وضوح مشاهده كرده و درعين‌حال از چگونگي طراحي فضاهاي مختلف ساختمان مطلع شويد و درواقع طرح اين خانه درعين زيبايي و جذابيت چشم‌انداز بسيار ساده و قابل درك است.

ديواره‌هاي تمام شيشه خانه لوكس جولين آشتون از ديگر مزاياي طراحي نماي خارجي آن است كه در انعكاس نور و تركيب رنگ‌هاي دكوراسيون و چشم‌انداز طبيعي ساختمان نقش به‌سزايي را ايفا كرده‌است. چراكه شيشه‌هاي اين خانه به‌صورت هوشمند طراحي شده كه هنگام تغيير دما،‌ ميزان نور و زواياي تابش نور آفتاب تغيير رنگ مي‌دهند و در ساعت‌هايي از طول شبانه‌روز كاملا به‌صورت مات درمي‌آيند اين امر به ساكنان احساس امنيت مي‌دهد و هم‌چنين سبب حفظ روشنايي و دماي داخلي خانه خواهدشد.

انتهاي پيام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار