مسابقات ليگ برتر واترپلو باشگاه‌هاي کشور امسال با حضور 2 تيم رده سني جوانان دنبال مي‌شود.

حميد شب‌انگيز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسيري که فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو در خصوص بحث نوجوانان و جوانان آغاز کرده است به مثابه تضميني براي آينده واترپلو کشور محسوب مي‌شود.
 
رئيس هيئت شنا استان اصفهان گفت: با توجه به مشکل کمبود بودجه‌اي که اکثر فدراسيون‌هاي ورزشي به خصوص شنا با آن دست به گريبان هستند، مسئولان نمي‌توانستند براي تيم ملي جوانان شرايطي را فراهم کنند تا آنها به خوبي تمرينات را دنبال کرده و در بازيهاي تدارکاتي شرکت کنند به همين دليل آنها با بهره‌گيري از حامي مالي اقدام به ورود تيم جوانان در قالب يک تيم باشگاهي به ليگ کردند،‌ در حال حاضر جوانان ملي پوش و با انگيزه کشورمان در طول مسابقات ليگ به خوبي مقابل تيمهاي قدرتمند صف‌آرايي مي‌کنند.
 
وي تصريح کرد: بازي با تيمهاي قدرتمند و واترپلوئيست‌هاي بزرگسال و ملي پوش کشورمان باعث مي‌شود تا آنها از نظر تجربه و ميدان ديدن به شرايط مطلوبي دست پيدا کنند.
 
رئيس هيئت شنا استان اصفهان در ادامه گفت: به نظرم حمايت از واترپلوئيست‌هاي جوانان درليگ امسال يکي از بهترين اقدامات و حرکاتي است که در تاريخ واترپلو ايران رخ داده است، شايد آنها نتوانند در ليگ فعلي و امروز نتيجه خوبي به دست آورند ولي به طور قطع در آينده‌اي نزديک پشتوانه محکمي براي واترپلو کشورمان خواهند شد.
 
شب‌انگيز در خصوص واترپلوئيست‌هاي جوان اصفهاني و حضور در مسابقات ليگ امسال گفت: در جذب حامي مالي نتوانستيم با اسپانسري براي حمايت از واترپلوئيست‌هاي بزرگسال به نتيجه مساعدي دست پيدا کنيم به همين دليل در حال حاضر اسپانسر واترپلوئيست‌هاي اصفهان تمايل دارد که روي رده سني جوانان سرمايه‌گذاري کند.
 
وي تصريح کرد: مسئولان حامي مالي واترپلو جوانان اصفهان به هيچ عنوان به دنبال کسب نتيجه و يا منافع اقتصادي نيست بلکه به نوعي مي‌توان گفت که براي آنها فقط آينده واترپلو استان از اهميت بالايي برخوردار است.
 
رئيس هيئت واترپلو استان اصفهان در ادامه تصريح کرد: همانطور که ما در کشور خود خيرين مدرسه ساز داريم در حال حاضر در واترپلو شاهد حضور خيرين واترپلوئيست ساز اصفهاني هستيم، اين حرکت حرفه‌اي آنها قابل ستودن است.
 
شب‌انگيز ياد‌آور شد: اگر نتايج کسب شده بازيکنان جوان اصفهاني در طول بازي‌هاي برگزار شده تاکنون ضعيف بوده است اين مساله به کسب  تجربه و قدرتمندتر شدن آنها مي‌ارزد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار