مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: با به‌کارگیری سامانه‌ی نوین پرقدرت گرمایش و سرمایش در ترمینال داخلی فرودگاه کرمان، توان دهش باد در این ترمینال به دو برابر افزایش یافت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، «محمد نخعی» در پایان عملیات جابه‌جایی و نصب سامانه‌ی پرقدرت تهویه‌ی سالن پایانه‌ی داخلی فرودگاه کرمان گفت: به‌روزرسانی سامانه‌ها در همه‌ی بخش‌های هوانوردی و فرودگاهی برای تسهیل در امور و ارتقای رضایت‌مندی مسافران همیشه در اولویت این فرودگاه بوده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به تعویض و به‌کارگیری سامانه‌ی پرقدرت و نوین برای سالن داخلی این فرودگاه افزود: با جایگزینی سامانه‌ی جدید، هوای مطبوع و متناسب با شرایط جوی در این سالن برقرار است.

نخعی توان ارتقاء یافته در این سامانه‌ها را 10هزار CFM برشمرد و خاطرنشان کرد: برای تامین هوای مطبوع در سالن‌ها، سامانه‌ای با قدرت 0CFM2000 جایگزین سامانه‌ی قدیمی شده است که می‌تواند با قدرت بیشتر دهش باد، ناهمگونی هوا را به‌لحاظ سرمایش و گرمایش تا دو برابر بهبود دهد.

براساس این گزارش، مراحل جابه‌جایی و نصب این سامانه توسط کارشناسان اداره‌ی تسهیلات و تجهیزات اداره‌کل فرودگاه‌های کرمان در مدت پنج روز انجام شده است و خرید این سامانه توسط اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌های کشور انجام شده است.

انتهای پیام/م
منبع: ایسنا
برچسب ها: کرمان ، فرودگاه ، ترمینال ، باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.