بعد از معرفی شبکه اجتماعی فارس توییتر در سایت باشگاه خبرنگاران(صفحه دریچه فناوری اطلاعات) و گزارش صفر و یک شبکه چهار سیما حالا این شبکه اجتماعی با بیش از 28 هزار نفر کاربر توانسته است یک محیط امن را برای کاربران ایجاد کند تا مطالبشان را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ شبکه اجتماعی فارس توییتر از زمان آغاز به کارش تا به الان با حوادث متفاوتی رو به رو بود از بلاک آنتی ویروس های خارجی گرفته تا تخریب آن به دست مسئولان توئيتر و خبرنگار شبکه سلطنتی انگليس (بی‌بی‌سی فارسی) اما با این حال کاربران فارس توییتر رو به افزایش است و هر روز به کاربران آن افزوده می شود.



فارس توییتر علاوه بر رعایت موازین اخلاقی و اسلامی امکان انتشار مطالب به همراه عکس و فیلم را دارد و جالب اینکه شما می توانید از طریق پیامک مطالبتان را به صفحه خودتان ارسال کنید. شما در این شبکه اجتماعی می توانید مطالب خود با دیگران کاربران به اشتراک بگذارید و یا مطالب دیگران را دنبال کنید.



این شبکه اجتماعی به قدری موفق واقع شده است که پس از آغاز به کار تيم رسانه‌ای غربی از مسئولان توئيتر گرفته تا خبرنگار شبکه سلطنتی انگليس (بی‌بی‌سی فارسی)، دست به کار شدند تا جلوی پيشرفت اين شبکه اجتماعی کاملا ايرانی را بگيرند و به محض انتشار خبر راه اندازی آن در صفحه دريچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، اين شبكه بدون هيچگونه توجيه فنی و علمی توسط آنتی ويروس‌های خارجی بلاک شد.



در ضمن دریچه هم در فارس توییتر صفحه دارد و شما می توانید "صفحه رسمی دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران" را در فارس توییتر دنبال کنید و به جمع دوستان ما وارد شوید.


گزارش از سالار واعظی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۲
تقليد......تقليد..... و تقليد!!!!!!!!!!!!
بعد از يه مدتي كلاسش تعطيل ميشه ميره پي كارش
Iran (Islamic Republic of)
hamd
۱۷:۵۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۲
سلام ویروس کش من از ورود به فارس تویتر جلوگیری کرد kasperskyاسم ویروس کشمه
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۲۳:۴۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
سلام واقعأ ممنونم از اینکه این سایت اجتماعی رو بهم معرفی کردید،جوونای ایرانی اگه همشون مثل من مطلع بشن دور فیسبوک و خط میکشن،بازم ممنون،دریچه جز بوک مارکامه از زحماتتون ممنونم.
Iran (Islamic Republic of)
نقد
۲۳:۳۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
مدیران شایسته ای نداره متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۴۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
سلام....من به عنوان یک ایرانی در این سایت عضو شدم و تا اخرین لحظه عمرم هم ازین سایت حمایت خواهم کرد....از بچه های نازو زحمتکش دریچه هم نهایت تشکر را دارم کارشون حرف نداره...همه ایرانیا گلن مخصوصا بچه های ناز فارس توییتر...
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۱۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
درود بر شما! و همه عزیزانی که عضو این شبکه هستن
Iran (Islamic Republic of)
عارفه
۲۱:۱۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
ممنوووووووووووووووووووووووووووووووون از حمایتتان
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۰:۳۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
از وقتی فمیدم عضو شدم....زنده باد کار و سرمایه ی ایرانی...
Iran (Islamic Republic of)
المیرا
۲۰:۰۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
دستتون طلا واقعا کارتون عالیه. حداقل توی خونه منو ازتنهایی درآورده
Iran (Islamic Republic of)
نفس
۲۰:۰۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
از نظر من بهترین شبکه اجتماعی هست ..همینجا از همه مدیران و حامیان این شبکه از جمله اقای علی اکبر صادقی (مدیر کل)که زحمات زیادی کشیدن تشکر و قدردانی میکنم.
Kazakhstan
سهیل
۱۹:۵۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
ارزو میکنم یروزی برسه همه مردم ایران عضوش بشن. خسته نباشی داداش
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۴۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
وقتشه به خودمون بیایم تاکی از غربیای دزد استفاده کنیم همه به این شبکه میپیوندیم
Iran (Islamic Republic of)
ماهان
۱۳:۳۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
منم از رمانی که شما اعلام کردید هم چین شبکه ای وجود داره عضو شدم و واقعا خیلی عالیه ، ممنون از همه ی کسانی که این کا رو کردن.
آخرین اخبار