سخنگوی جبهه پایداری گفت: ما در موقعیت جدید هستیم که بایستی در حوزه اصلاح فرهنگ سیاسی جامعه با پارادایم انقلاب اسلامی تلاشی مضاعف داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "امیرحسین قاضی‌زاده" عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در نشست خبری این جبهه که صبح امروز پنج شنبه(21آذرماه) برگزار شد، اظهار داشت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی قریب به سی ماه اعلام موجودیت کرده است این گفتمان انقلاب اسلامی در مسیر تطولی که داشته در مقطعی دو زمینه انحراف در جامعه احساس کرد.

قاضی زاده ادامه داد: یکی از این جریانات انحرافی جریان ارتجاعی بود که ما را از تفکرات انقلابی به سمت تفکرات غربی و لیبرال کشاند جریان دوم جریانی در بدنه اجرایی کشور بود که با تدوین حرکت سیاسی اجتماعی در مجلس آن زمان فعالیت می‌کرد این جریان جزو کسانی بود که در دوره‌ای از دولت وقت حمایت جدی می‌کردند.

سخنگوی پیشین جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری با مرزبندی شفاف در آن دوره طی سال‌های 88، 89 و 90 شکل گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه جریانات جبهه پایداری در آن زمان یا کاملا فرهنگی و یا گروه غرق در سیاست شده بودند اضافه کرد: جبهه پایداری برای اینکه بتواند کاری فرهنگی در حوزه سیاسی داشته باشد به این جمع‌بندی رسید که بایستی این تشکل برعهده و محوریت یک اسلام‌شناس باشد که با این احساس وظیفه و با این نگاه جبهه پا گرفت.

نماینده مجلس یکی از اهداف اصلی جبهه متبوع خود را پایه‌گذاری انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: ما در موقعیت جدید به این نتیجه رسیده‌ایم که باید در حوزه اصلاح فرهنگ سیاسی جامعه با پارادایم اسلام تلاش جدی و مضاعفی داشته باشیم که اگر این فرهنگ اصلاح پیدا کند در مصداق هم درست پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به ویژگی‌های برجسته حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا به عنوان سخنگوی جدید جبهه پایداری، تصریح کرد: شورای مرکزی جبهه در این مطقع زمانی تصمیم گرفت که سخنگو را تغییر داده و با توجه به گفتمانی که براساس اسلام و انقلاب اسلامی داریم شخصیتی با وجوهات دانشگاهی و حوزوی برجسته که تجربه بین‌المللی خوبی نیز دارند انتخاب کنیم.

قاضی زاده با بیان اینکه این نشست اولین جلسه رسمی حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا است، خاطرنشان کرد: یکی از مسائل پیش رو توجه به آرایش دشمنان انقلاب است که شاهدیم حجم وسیعی از شبهات فکری در جامعه را ایجاد کرده است بنابراین سخنگو باید با جامعیت کامل این وظیفه مهم را برعهده گرفته و نگاه ما براساس استراتژی انقلاب اسلامی جنبه اجرایی نیز بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نشست ، خبری ، اعلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار