بارش برف و باران در نيمه غربي تشديد مي شود به اين ترتيب گستره بارش به دامنه هاي مركزي زاگرس و سواحل درياي خزر و دامنه هاي جنوبي البرز را نيز در بر مي گيرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران براساس پيش بيني هاي سازمان هواشناسی کشور، "پنجشنبه 21 آذر ماه 92" بارش برف و باران در نيمه غربي تشديد مي شود به اين ترتيب گستره بارش به دامنه هاي مركزي زاگرس و سواحل درياي خزر و دامنه هاي جنوبي البرز را نيز در بر مي گيرد.

براساس اين گزارش، فردا از شدت بارش ها در شمال غرب موقتا بطور نسبي كاسته مي شود در حاليكه در مناطق غرب، دامنه هاي زاگرس و البرز غربي و سواحل درياي خزر بر شدت بارش باران و برف افزوده خواهد  شد.


لازم به ذكر است، روز شنبه بارش باران و برف در نيمه غربي و سواحل شمالي كشور ادامه مي يابد و در روز يكشنبه بارش در سواحل شمالي كشور همچنان  از شدت قابل ملاحظه برخوردار خواهد بود و بارش در غرب كشور بصورت پراكنده پيش بيني مي شود و در ساير مناطق در اين روز بارش قابل ملاحظه اي انتظار نمي رود ، همچنين از لحاظ دمايي از روز يكشنبه با نفوذ جريانات سرد شمالي افت قابل ملاحظه دما در نيمه شمالي كشور رخ مي دهد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، نيمه ابري تا ابري، درپاره ای نقاط بارش باران و برف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود با کاهش نسبت به روز قبل به 11 درجه و در کمترین حالت به 3 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر5 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار