با كمك Advanced Mobile Care مي توانيد ویروس ها را از بین ببرید، به عنوان مسدود کننده تماس ها استفاده کنید، بر روی باتری گوشی مدیریت داشته باشید. به بازی های خود سرعت ببخشید.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،با استفاده از این برنامه می توانید گوشی خود را بهینه سازی کنید، اسکن کنید و ویروس ها را از بین ببرید، به عنوان مسدود کننده تماس ها استفاده کنید، بر روی باتری گوشی مدیریت داشته باشید، از Task Killer استفاده کنید، به بازی های خود سرعت ببخشید و عملکرد آن ها را بهتر کنید، مدیریت گوشی (با استفاده از این قابلیت می توانید تمامی برنامه ها رو به روی مموری انتقال دهید یا بلعکس، همچنین می توانید آن ها را به طور کامل پاک کنید)، از گوشی خود بکاپ بگیرید.



همچنین برنامه دارای یک ویجت جهت دسترسی سریع برای اسکن و پاک سازی گوشی می باشد. بهبود بخشی از مشکلات از ویژگی های این نسخه می باشد. 

براي دانلود Advanced Mobile Care روي تصوير كليك كنيد


اندرويد 2.2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۰:۴۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۲
سلام من گوشی مدل نوکیا ۵۰۰دارم ولی متاسفانه بازیها و برنامه ها در سیستم جاوا دانلود نمی شوند تا بتوانم از این بازیها و برنامه جذاب تون استفاده کنم۰خواهش میکنم رسیدگی کنید باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
پرستوحسینی
۱۸:۴۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
سلام مرسی واقعا میشه شمارو تولیست بهترینای دنیا قرارداد.من قبلابه هیچ خبری اعتمادنداشتم ولی شما چرا.میشه راجع به ظرفیت دانشگاه ها هم پیگیر بشین آخه هی خبرافزایشش میاد ولی بازخبری نیس.یه موردم راجع به موسسه کنکوری استاد احمدی میشه پیگیربشین که چقدر درسته!!!!ممنون
آخرین اخبار