رئیس شورای عالی راهبردی سند چشم انداز و توسعه فوتبال در نشست شورای آکادمی ملی فوتبال درباره برگزاری دومین همایش بین المللی علم و فوتبال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، دکتر قراخانلو-رئیس شورای عالی راهبردی سند چشم انداز و توسعه فوتبال گفت: بنده به عنوان دبیر اجرایی این همایش معتقدم اگر بخواهیم ورزش رشد داشته باشد باید بستر و شرایط آن را فراهم کنیم که خوشبختانه در فوتبال این اتفاق در حال رخ دادن است و با برگزاری دوره های بین المللی و همایش های مختلف شاهد روند رو به رشد این رشته ورزشی از لحاظ علمی و تخصصی هستیم.

همایش بین المللی علم و فوتبال در حالی برگزار شد که از دانشگاهیان زیادی در این دوره استفاده شد تا بتوانیم مشکلات را بهتر ریشه یابی کرده و با رفع مشکلات، به موفقیت و توسعه علمی ورزش کمک کنیم.

 معتقدم  ارتباط علمی بین فدراسیون فوتبال و دانشگاهها باعث شد تا شاهد رشد باشیم و مسئولان نیز باید از این موضع حمایت کنند تا چرخه رشد متوقف نشود.

وی در ادامه بیان کرد: در بعد بین المللی نیز این همایش دستاورد بسیار مهمی داشت و آن حضور بلاتر و همراهانش در ایران بود. حضور رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در همایش بین المللی علم و فوتبال بسیار موثر بود چرا که به همه ثابت شد که ایرانی ها هم به مسائل علمی و تخصصی در فوتبال توجه دارند.

همچنین مقرر شد تا ارتباط با دانشگاهها و اساتید خارجی مستحکم تر از قبل باشد تا بتوانیم از لحاظ علمی تبادلات خوبی داشته باشیم.

برگزاری چنین دوره هایی میتواند به ما کمک کند تا مشکلات و نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی ارزیابی کرده و با رفع آن بستر رشد و گسترش را فراهم کنیم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: قراخانلو ، فوتبال ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار