رئیس فدراسیون پس از برگزاری نشست بررسی فعالیتهای صورت گرفته در همایش بین المللی علم و فوتبال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران،علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در این نشست ضمن تشکر از مسئولین به خاطر برگزاری همایش علم و فوتبال گفت: از همه بخاطر فعالیتهای صورت گرفته تشکر می کنم. در خصوص مسائل علمی معتقدم که در زمانهای گذشته در فوتبال این اتفاق رخ نداده و ما باید با برگزاری دوره های علمی و تخصصی روند رو به رشد را شاهد باشیم.

نباید برگزاری دوره های تخصصی لغو شود. باید ارتباط با دانشگاهها و مراکز علمی پر رنگ تر شود و در خصوص برگزاری این همایش به صورت ملی نیز برنامه ها و فعالیتهای مربوطه را پیگیری کرده و ارزیابی های لازم در این خصوص باید صورت گیرد. 

وی افزود: پس از برگزاری این همایش کشور های کره جنوبی و ژآپن پروتکل همکاری دوجانبه برای ما ارسال کردند و این پروتکل همکاری در اختیار آکادمی قرار گرفته و نحوه اجرایی شدن آن مورد بررسی قرار گیرد.

البته در حا حاضر دکتر احسانی به میزبانی قطر در همایش ملی علمی فوتبال قطر حاضر شده و جالب است بدانید که در نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا، بسیاری از کشورها از عدم دعوتشان برای این همایش از من گلایه کردند و با توجه به محدودیت هایی که وجود داشت امکان حضور همه کشورهای آسیایی وجود نداشت و ارسال این پروتکل های همکاری و برگزاری همایش های مشابه در کشورهای دیگر و همچنین گلایه های مسئولین فدراسیون های عضو ، به خاطر عدم حضورشان نشان از موفقیت این همایش بوده و من ضمن تشکر از برگزار کنندگان آن، خواهان برگزاری این همایش به صورت ملی در هر سال و یا هر دو سال یکبار هستم. البته باید توجه داشت که برگزاری هر 4 سال این همایش بین المللی باید در دستور کار فدراسیون فوتبال نهادینه شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت:  فعالیتهای انجام شده و مسائل علمی آموزش داده شده نباید کنار گذاشته شود و از شما می خواهم که گزارش های کامل و منسجمی را برای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین کشورهای علاقه مند ارسال کنید و انجام فعالیتهای علمی و نزدیک کردن رابطه علم و دانشگاه را به صورت جدی پیگیری کنید.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار