مسابقات ليگ برتر واترپلو باشگاه‌هاي کشور با حضور هفت تيم در گروه‌هاي A و B دنبال مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در برخي ديدارهاي برگزار شده ليگ واترپلو مربيان به نوع قضاوت داوران اعتراض کرده و اشتباهات داوري را بعضا عامل باخت خود اعلام کردند.
 
محمدهادي‌ بيک، رئيس مسابقات باشگاهي واترپلو در اين خصوص به خبرنگار ما اظهار داشت: من به طور مرتب و دائم در مسابقات ليگ حضور داشته و نوع عملکرد داوران را زير نظر دارم، تاکنون در مجموع مسابقات سه هفته‌اي که برگزار شده مورد خاصي را در قضاوتها نديده‌ام.
 
وي تصريح کرد: متاسفانه برخي مربيان عادت کرده‌اند در زمان باخت و واگذاري نتيجه، داور را عامل اصلي کسب نتايج ضعيف مي‌دادند در صورتي که به هيچ عنوان اين طور نيست.
 
رئيس کميته مسابقات واترپلو در ادامه افزود: در پايان هر مسابقه عملکرد داوران بازي مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد و اکثر آنها نمره مطلوبي به دست مي‌آورند، من به عنوان يکي از اعضاي کميته فني واترپلو نه با داوران مشکل دارم و نه با تيمي خاص، پس به عنوان يک فرد بي‌طرف بازيها را نظارت مي‌کنم و عملکرد افراد را مورد ارزيابي قرار مي‌دهم، به طور قطع اگر مورد خاصي به وجود آيد در خصوص رفع مشکل اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام خواهيم داد.
 
بيک تصريح کرد: اگر در يک بازي هر داوري ضعيف عمل نمايد اين مساله بر کسي پوشيده نيست و بدون هيچ ابايي آن را اعلام کرد و از هفته آينده ديگر از آن داور در بازي‌ها استفاده نخواهيم کرد، ما به منظور جلوگيري از بروز مسائل حاشيه‌اي در اين دوره از مسابقات ليگ از داوران بين‌المللي و ملي جوان و با تجربه خود استفاده کرده‌ايم تا مسابقات بدون مشکل دنبال شود.
 
وي در خصوص چيدمان داوري مسابقات نيز اظهار داشت: اسامي داوران مجاز به قضاوت در ليگ برتر از سوي کميته داوران اعلام مي‌شود و من بنا به حساسيت بازيها چيدمان داوريها را براي هر مسابقه انجام مي‌دهم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار