رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از پیگیری و تصویب 80 رشته جدید به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی خبر داد.

علیرضا ایرانبخش درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: حرکت از دانشگاه محور آموزش به سمت محصول محور و تجاری سازی تولیدات علمی، ارتباط متقابل استادان و دانشجویان با دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی، راه اندازی هر چه سریع تر بیمارستان 96 تختخوابی درمانی، آموزشی و پذیرش دانشجو در رشته های پزشکی و... نیز از این دست موارد هستند.

وی ادامه داد: 30 هدف راهبردی در دانشگاه آزاد رودهن ترسیم شد تا این واحد دانشگاهی بزرگ به اهداف خود برسد.

ایرانبخش افزود: بحث سامان دهی سازمان اقتصادی دانش بنیاد یکی از وظایف مهمی است که معاونت پژوهش و فناوری و سما باید به دنبال آن باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن تصریح کرد: باید شاهد تجلی علم و فناوری در این واحد دانشگاهی باشیم؛ باید از ظاهر به باطن برسیم و با یک نگاه، مشخص شود که اینجا به معنای واقعی دانشگاهی است که از استانداردهای ملی و استانداردهای جهانی برخوردار بوده و باید سرمایه گذاری خوبی انجام شود.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین مباحثی که جزو آموزه های دینی و دستورات اداری است، ارتقای کیفیت خدمت رسانی بوده و باید خدمت رسانی را نسبت به همه افراد توسعه بدهیم.

ایرانبخش اضافه کرد: یکی از مواردی که به شدت باید در سال 92 به آن بپردازیم، حضور مؤثر در عرصه های ملی و بین المللی است؛ باید در عرصههای ملی به افتخار آفرینی خودمان ادامه دهیم و حضور مؤثر و اثربخشی در عرصه بین المللی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن اهم برنامه های موفق سال جاری را تصویب دو دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی، تبدیل شدن واحد از «بسیار بزرگ» به «جامع»، کسب برتر مسابقات بتن، پل ماکارونی، تیم اوج پرواز (هواپیمای بدون سرنشین)، کسب مقام برتر در هفته پژوهش و عقد تفاهم نامه با سازمان نظام روان شناسی کشور و قوه قضائیه اعلام کرد/س .


برچسب ها: تصویب ، رشته ، رودهن ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.