رودهن/

عملیاتی شدن تعهدات شرکت عمران پردیس در مسکن مهر پردیس

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از عملیاتی شدن تعهدات شرکت عمران پردیس به افرادی که واریزی در مسکن مهر این شهر خبر داد.

سید مهدی هدایت درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: فعلاً هیچ افزایش قیمتی در پروژه هایمان نداریم.

وی ادامه داد: آن بخش هایی که قبلاً اعلام کردیم، هنوز تغییر نکرده و افزایش قیمت جدیدی مصوب نشده است.

هدایت افزود: اگر وزارت راه و شهرسازی در مسیر اجرای کار، مصوباتی برای افزایش داشت، عملیاتی خواهیم کرد ولی تاکنون چنین مصوبهای نداریم و کارها بهتر از قبل در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: بانک هم تسهیلات خود را طبق تعهد و ضوابط قبل پرداخت می کند و ما آورده متقاضیان را مانند گذشته پرداخت می کنیم.

وی ادامه داد: پیمانکاران مشغول به کار هستند و اگر پیمانکاری در مسیر کار، پیشرفت فیزیکی که مد نظر ماست، را نداشته باشد و خود را با آن هماهنگ و به تعهدهای خود عمل نکند، قطعاً فسخ پیمان می شود.

هدایت تصریح کرد: در این شرایط، پیمانکار جدید جایگزین می شود ولی کارها خوشبختانه در حال انجام است و پیمانکاران نیز با همان شرایطی که با ما قرارداد بستند کارها را به پیش می برند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: هر کسی که در پردیس ثبت نام کرده و مبلغ واریزی داشته و طبق برنامه در حال پرداخت اقساط است، قطعاً به تعهدهایمان در قبالش عمل خواهیم کرد و به این افراد مسکن مهر تحویل داده خواهد شد و دیگر در رابطه با افرادی که پول پرداخت کرده اند، سخنی باقی نمی ماند.

وی در رابطه با افرادی که ثبت نام کرده و به دلیل بسته شدن سامانه فرم )ج)، فرم (ج) آنها تأیید نشده در نتیجه شماره حسابی نیز به آنها اعلام نشده نیز افزود: چون دیگر ظرفیت نداریم؛ به این افراد که فقط ثبت نام کرده اند و مبلغ واریزی نداشتند به هیچ عنوان مسکن مهر داده نخواهد شد/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.