دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: براي آماده‌سازي ملي‌پوشان کشورمان سه کمپ متفاوت را براي آنها در نظر گرفته‌ايم.

مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه‌های آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور مقتدرانه در برزیل به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قطعاً برنامه‌های مناسبی برای تیم ملی تدارک دیده شده که این تیم با آمادگی کامل روانه‌ی کشور برزیل شود، ما سه کمپ در نظر گرفته‌ایم که هر سه این کمپ‌ها در سال 93 به برپا مي‌شود که اولین کمپ در اروپا است و در ماه‌های فروردین و اردیبهشت 93 برپا مي‌شود.

نبی همچنین افزود: در این کمپ تمرینات تیم ملی به طور فشرده انجام خواهد شد و قرار است چند بازی تدارکاتی نيز برگزار شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال ادامه داد: کمپ دوم تیم ملی در اوایل خردادماه در قالب ارائه 4 بازی دوستانه برپا خواهد شد و کمپ سوم نیز برای تیم ملی در کشور برزیل و در شهر سائوپائولو برگزار مي‌گردد.

وی در خصوص دیدارهای برگزار شده در کشورمان با تیم ملی گفت: قبل از اعزام به کشور برزیل یک دیدار دوستانه در تهران برگزار خواهد شد که به دنبال قطعی شدن آن هستیم.

دبیر کل فدراسيون فوتبال در خصوص پیشنهاد کاپولو سرمربی تیم ملی روسیه نیز عنوان کرد: کاپولو قبل از قرعه‌کشی با کی‌روش صحبت‌هایی را در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی با تیم روسیه داشته اما بعد از قرعه‌کشی و هم‌گروهی با نیجریه و بوسنی علناً این مسأله منتفی شد.

وی در خصوص دیدارهای تدارکاتی پیش بینی شده برای تیم ملی کشور افزود: در تلاش هستیم با تیم‌های آفریقایی که فوتبالشان در حد تیم نیجریه باشد دیداری دوستانه‌اي را برگزار کنیم و برای رویارویی با تیم فوتبال بوسنی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و با کشورهای اکراین و اسلواکي که هم‌سطح کشور بوسنی هستند دیداری را به جهت آمادگی تیم ملی برگزار خواهيم کرد.

البته در خصوص تیم‌هایی هم‌سطح با آرژانتین قرار است با یک سری از تیم های آمریکای جنوبی مذاکراتی داشته باشیم که برنامه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در خصوص برنامه‌ریزی بدرقه تیم ملی کشورمان اضافه کرد: قرار است قبل از اعزام در دهه‌ی اول خرداد در ورزشگاه آزادی دیداری دوستانه‌اي در ورزشگاه برگزار شود و مراسم بدرقه‌ی تیم ملی پس از همان دیدار انجام خواهد شد.


نبی در پایان تصریح کرد:تمامی تلاش ما اين است که با طرح برنامه‌ریزی منسجم بتوانیم در جهت موفقیت تیم ملی گام‌های ارزنده‌ای را برداریم.

انتهای پیام/


برچسب ها: نبی ، فوتبال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار