عصر امروز مراسم تكريم و معارفه معاون برنامه ريزي و توسعه منابع انساني و معاون حقوقي،شورا و امور مجلس شهرداري تهران با حضور محمد باقر قاليباف برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در اين مراسم كه با حضور جمعي از نمايندگان مجلس،معاونان شهردار،شهرداران مناطق و مديران شهري در تالار ايران زمين برگزار شد،حجت الاسلام قرائتي رييس ستاد اقامه نماز به بيان نكاتي در باره آموزه هاي قرآني و فعاليت هاي حوزه مديريت شهري پرداخت. 

قرائتی: روند ساخت مساجد در شهر باید ادامه یابد

در این مراسم حجت السلام محسن قرائتی با اشاره به ساخت بیش از 70 مسجد در سال گذشته توسط شهرداری تهران اظهار داشت : امیدواریم شهردار تهران در 4 سال آینده نیز سالی 100 مسجد به شهر تهران اضافه کند.

 حجت اسلام و المسلمین قرائتی که در مراسم تکریم و معارفه معاونین برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری سخن می گفت با اشاره به اینکه بیش از 400 نکته را در مورد شهرداری ها از قران جمع آوری کرده ام اظهار کرد: در شهر اسلامی باید صدای اذان دل مومن را بلرزاند .

وی ادامه داد: بودجه فرهنگی را باید به سمت مساجد سوق دهیم چرا که اگر مسجد بسازیم همه مشکلات در درون مساجد حل خواهد شد .

قرائتی افزود: باید به کارگرها و رفتگرها رسیدگی کنیم و از کارهای یکبار مصرف دوری کنیم و همچنین برای دین مردم هم برنامه داشته باشیم . البته با شرایطی که در این مجموعه می بینیم تمام این اهداف دست یافتنی است .

تقوی: امیدوارم مدیران جدید موهبت خدمت به شهروندان را قدر بدانند

معاونت پیشین حقوقی، شورا و امور مجلس شهرداری تهران نیز در این مراسم با اشاره به بیش از هشت سال خدمت خود در مجموعه شهرداری عنوان کرد: امیدوارم در آینده خاطرات این دوران برای من جای دریغ و افسوس باقی نگذارد.

تقوی با اشاره به موهبت حضور قالیباف برای شهر تهران تصریح کرد: دراین سالها جلسات با ایشان برای من درسی بود بر روی درس های دیگر که می اموختم .

وی افزود: امیدوارم مدیران جدید نیز این موهبت را قدر بشناسند و در موفقیت های ادامه دار مجموعه مدیریت شهری سهیم باشند.
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار