امضای توافقنامه همکاری با ترکیه میان اتحادیه‌های دست اندرکار برگزاری نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین آلات وابسته و شرکت خصوصی Toyap(تویاپ) در مدت برگزاری نمایشگاه مذکور انجام می‌گیرد.

احمد ابوالحسنی، نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به لزوم ورود جدی دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین آلات وابسته به یک سری مسائل افزود: ما در جهت افزایش وسعت روابط بین‌المللی خود با کشورهای دیگر نیازمند امضای توافقنامه‌های همکاری متعدد با کشورهای فعال در حوزه چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته هستیم.
 
به گفته ابوالحسنی، به دنبال سفر کاری نمایندگان اتحادیه‌های فعال در حوزه چاپ کشور به ترکیه در حدود 3 ماه قبل و حضور آنها در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی این کشور، زمینه همکاری بیشتر ما با شرکت خصوصی Toyap ترکیه به عنوان شرکت برگزار کننده تمامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ترکیه فراهم شده و بر همین اساس از آنها خواسته شد که در نمایشگاه بین‌المللی چاپ بسته بندی و ماشین آلات وابسته ما حضور پیدا کنند.
 
نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان اظهار داشت: در راستای افزایش همکاری دو کشور ایران و ترکیه در زمینه چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته تصمیم گرفته شده که 24 متر غرفه در نمایشگاه بین‌المللی مرتبط با این حوزه در کشور ما به شرکت Toyap ترکیه واگذار شود تا بتوانیم به عنوان نخستین گام برای افزایش همکاری‌ها محصولات این شرکت و کشور همسایه را به فعالان حاضر در نمایشگاه در معرفی کنیم.
 
ابوالحسنی تصریح کرد: به دنبال اختصاص 24 متر غرفه در نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته به شرکت Toyap ترکیه، این کشور و شرکت هم متعهد می‌شوند که در نمایشگاه چاپ و بسته بندی سال آینده خود 24 متر غرفه را به ما واگذار کرده و تخصیص دهند.
 
گفتنی است، که بنابر آنچه ابوالحسنی در پایان سخنان خود بیان کرد، در آینده نزدیک جریان امضای توافقنامه‌های همکاری اتحادیه‌های فعال در حوزه چاپ کشور با امضای توافقنامه احتمالی میان نمایشگاه چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته کشورمان با نمایشگاه چاپ و بسته بندی دوسلدورف آلمان تداوم می‌یابد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.