مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از پرداخت پاداش و حقوق ماهانه به ورزشکاران قمی اعزامی به بازی های آسیایی کره جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، عباس جهان بینی تصریح کرد: خوشبختانه قم روند رو به رشدی را در ورزش قهرمانی داشته و امید زیادی داریم که در بازی های آسیایی سال آینده میلادی شاهد حضور تعداد زیادی از ورزشکاران قمی در کاروان کشورمان باشیم.


وی ادامه داد: بر همین اساس از هیئت های ورزشی که ورزشکاران آنها دارای شانس اعزام به بازی های آسیایی سال 2014 هستند با جدیت حمایت می کنیم تا علاوه بر این رقابت ها بتوانیم در سه سال آینده به مجوز حضور ورزشکاران قمی در بازی های المپیک نیز دست یابیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: ما همواره سعی می کنیم حمایت خوبی از ورزش قهرمانی انجام بدهیم تا در عرصه پیکارهای جهانی، بین المللی و آسیایی و نیز مسابقات قهرمانی و لیگ کشور موفقیت ورزشکاران استان قم را شاهد باشیم.

وی افزود: از دی ماه سال جاری به ورزشکارانی که توسط ستاد بازی های آسیایی و المپیک تشکیل شده در اداره کل ورزش و جوانان شناسایی شده اند تا زمان اعزام آنها به بازی های آسیایی حقوق ماهانه پرداخت خواهیم کرد تا این عزیزان با آرامش کامل به فکر آماده کردن خود برای مسابقات و تمرینات تیم های ملی باشند.

جهان بینی یاد آور شد: تا این لحظه ورزشکارانی در رشته های بوکس، تکواندو، کاراته، کشتی، ووشو، دو و میدانی شناسایی شده اند که شانس زیادی برای همراهی کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی سال 2014 در کشور کره جنوبی دارند، ضمن اینکه چنانچه این عزیزان در بازی های آسیایی مدال کسب کنند آن وقت پاداش ویژه ای تقدیم آنها خواهد شد.

وی اذعان کرد: توفیقات و حضور درخشان جوانان ارزنده ورزش قم در میادین مهم داخلی و خارجی این زمینه را فراهم کرده تا شاهد استقبال خوبی در سال های اخیر از سوی خانواده های ورزش دوست قمی از ورزش باشیم و ورزشکاران قمی نیز در تیم های ملی رده های سنی مختلف عضویت داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: امسال نیز با تلاش و تکاپویی که در اداره کل ورزش و جوانان انجام پذیرفته و همچنین با همت هیئت های ورزشی استان، تا کنون سالی خوب و موفقیت آمیز برای ورزش قم رقم خورد و ورزشکاران قمی از میادین داخلی و برون مرزی مدال ها و افتخارات ارزشمندی کسب کرده اند.

وی در پایان اظهار داشت: رشته های ورزشی فعال در قم دارای نوجوانان و جوانان پر استعداد و آینده داری است و در سال های اخیر شاهد حضور موفق و درخشان ورزشکاران قم در عرصه رقابت های مهم بین المللی و آسیایی بوده ایم، حضوری که مدال های خوش رنگ طلا، نقره و برنز را برای ورزش استان قم به ارمغان آورده است./ش

برچسب ها: قم ، پاداش ، حقوق ، ورزشکاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.