سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه "محمدرضا باهنر" یکی از گزینه‌های مطرح برای دبیرکلی جبهه پیروان است، گفت: انتخاب وی بدون در نظر گرفتن دیدگاه تمامی احزاب میسر نیست.

"سید کمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گمانه‌زنی‌های اخیر مبنی بر تعیین گزینه نهایی جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخاب دبیر کل، اظهار داشت: بررسی‌های جبهه درباره جانشینی مرحوم عسگر اولادی به پایان نرسیده است.

وی با بیان اینکه تمامی احزاب عضو جبهه باید به ارائه نظر برای انتخاب دبیر کل بپردازند، تاکید کرد: تعدادی از احزاب تا کنون نظرات خود را به جبهه ارائه دادند و مابقی در جلسه این هفته نظر نهایی خود را اعلام می‌کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان داشت: تاکنون هیچ اسمی برای انتخاب دبیر کل جدید مطرح نشده و جلسه هفته جاری بعد از بررسی‌های لازم اسامی مورد نظر کاندیداها برای انتخاب دبیرکل اعلام می‌شود.

این فعال سیاسی با تاکید براینکه تصمیم‌گیرنده نهایی شورای مرکزی جبهه است، گفت: انتخاب دبیرکل یا با رأی اکثریت اعضای شورا و یا به صورت اجماع اعضا انتخاب می‌شود.

وی تصریح کرد: به دلیل جایگاه "محمدرضا باهنر" به عنوان نائب رئیسی جبهه، اولویت برای دبیرکلی با وی است.

سجادی در واکنش به شگرد‌های برخی از خبرگزاری‌ها درباره نهایی شدن انتخاب دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: انتقال اخبار مربوط به جبهه باید از سوی سخنگو صورت بگیرد؛ در میان اعضا در این خصوص خبر سخنگو سندیت دارد چرا که براساس اساسنامه باید حرف خود را دنبال کرد.

وی با بیان اینکه "محمدرضا باهنر" یکی از گزینه‌های مطرح در این میان است، خاطرنشان کرد: تا زمانیکه شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری، نظر نهایی خود را برای انتخاب دبیر کلی اعلام نکند، بنده هیچ خبری را در این‌باره به رسانه‌ها اعلام نمی‌کنم و البته این احتمال وجود دارد که در جلسه این هفته هم دبیرکل انتخاب نشود.

انتهای پیام/


برچسب ها: حزب ، سجادی ، سخنگو ، دبیرکل ، باهنر ، yjc ، party ، iran
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار