استاندار کرمان گفت: بخش دولتی موظف است زمینه فعالیت بخش خصوصی و ایجاد اشتغال را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان،علیرضا رزم حسینی در دیدار شهردار ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان افزود: با توسعه‌ی اقتصادی و حل مشکلات معیشتی و اشتغال مردم و جوانان، شاهد توسعه‌ی اجتماعی، فرهنگی ، سیاسی و ایجاد نشاط دربین مردم خواهیم بود.

وی ارزش‌ محوری را از اصول اساسی در مدیریت خود دانست و با تاکید بر ضرورت

رعایت حقوق شهروندی، میانه‌روی و حرکت در راستای عدالت را خاطرنشان کرد.

وی افزود : باید همه تلاش خود را برای بهبود وضع معیشتی مردم استان کرمان به کار بندیم.

رزم حسینی، شهر کرمان را پیشانی سرمایه‌گذاری استان خواند و تاکید کرد: باید با شناسایی افراد کار آفرین درراستای توسعه‌ی شهر کرمان قدم برداشته تا در آینده شاهد شهری مدرن و زیبا باشیم.

شهردار کرمان نیز یکی از راه‌های توسعه‌ی شهر کرمان را استفاده از سرمایه‌ی بخش خصوصی در پروژه‌های شهری دانست وگفت: باید با تعامل، زمینه‌ی حضور بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های شهری فراهم شود.

ابوالقاسم سیف‌اللهی افزود:در شهر کرمان باید در توسعه‌ی گردشگری باتوجه به وجود عناصر تاریخی و گردشگری در شهر، حل مشکل حمل و نقل عمومی با ایجاد خط ترانوا و ایجاد و توسعه‌ی فضاهای فرهنگی اقدامات لازم انجام شود .

وی خواستار حمایت استاندار برای توسعه و آبادانی شهر کرمان شد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این دیدار گفت: اگرچه در هر دوره از شورای اسلامی شهر کرمان شاهد افزایش 400 برابری بودجه‌ی شهرداری بوده‌ایم؛ اما باتوجه به افزایش تورم، افزایش بودجه‌ی شهرداری مشکلی را حل نکرده است.

فتح‌الله مویدی افزود: در ابتدای دور اول شورای اسلامی شهر کرمان بودجه‌ی شهر کرمان فقط 4 میلیارد تومان بود که با تلاش‌های انجام شده در همان دور به 16 میلیارد تومان و در دور دوم به 56 میلیارد تومان ودر دور سوم به 204 میلیارد تومان افزایش یافت که این میزان مبلغ برای شهرداری کافی نیست./س


برچسب ها: ضرورت ، توسعه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.