مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نقش مثبت روسیه در مذاکرات هسته‌ای و جلوگیری از بروز بحران در منطقه ، ایران به 20 کشور دنیا تجهیزات آب و برق صادر می‌کند/ افزایش صادرات 500 مگاواتی برق به عراق ، برگزاری همایش بزرگداشت بیست سال فعالیت یونسکو در حوزه اخلاق زیستی و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

4 قشر به دریافت‌کنندگان سبد کالا اضافه شدند/ مجلس می‌تواند با برنامه‌ریزی، اعتبارات را تغییر دهد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/9/20/1828365_308.jpg

سخنگوی دولت از اضافه‌شدن 4 قشر به دریافت‌کنندگان سبد کالای دولت در بهمن و اسفندماه سال جاری خبر داد.

نقش مثبت روسیه در مذاکرات هسته‌ای و جلوگیری از بروز بحران در منطقه

 وزیر امور خارجه ایران گفت: نقش روسیه به عنوان یکی از اعضای مهم 1+5 و دوست ایران در این گروه نقش برجسته‌ای بوده و من در گفتگوها از جناب آقای لاوروف به خاطر این نقش شخصا تشکر کردم.

تقدیر وزیر کشور از گزارش باشگاه خبرنگاران/ بعد از مشاهده گزارش دستور دادم موضوع پیگیری شود
وزیر کشور از گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره جمع‌آوری معتادان به مواد مخدر که از بخش خبری 20:30 و مجله خبری پخش شد، تقدیر کرد و گفت: پس از مشاهده این گزارش دستور دادم که حتما پیگیری‌ها انجام و پاسخ داده شود.

ایران به 20 کشور دنیا تجهیزات آب و برق صادر می‌کند/ افزایش صادرات 500 مگاواتی برق به عراق

 وزیر نیرو گفت: جمهوری اسلامی ایران به 20 کشور دنیا در صنعت آب و برق تجهیزات و خدمات فنی مهندسی شامل سدسازی، ایجاد خطوط انتقال و..... صادر می‌کند.

قوه قضاییه مستقل و مقتدر مورد هجمه قرار می‌گیرد/ فرهنگ‌ها و سنت‌ها هویت ساز هستند
 رئیس قوه قضاييه با توجه به نقش «هویت‌ساز» فرهنگ خطاب به فرهنگ‌دوستان و کسانی که قلبشان برای این سرزمین می‌تپد، داشت: باید سابقه تاریخی ـ فرهنگی ایران را که «رکن رکین» آن معارف و ارزش‌های اسلامی است، قدر دانست و از آن صیانت کرد.

سخنان مسئولان نباید به گونه‌ای باشد که مردم را ناامید کنند

آیت الله مکارم شیرازی گفت: برخی از وزرا می‌گویند که اکنون کشور در زیر خط فلاکت 50 درصد قرارگرفته، یا این که می‌گویند بدترین سال‌ها را در پیش داریم، یا اگر آمریکا حمله کند، چنین و چنان می‌شود؛ نباید سخنان مسئولان به گونه‌ای باشد که مردم را ناامید کنند.

برنامه‌های دولت یازدهم برای دگرگونی و افزایش خدمات بیمه‌ها
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه‌های جدید دولت تدبیر و امید برای افزایش خدمات بیمه‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

برگزاری همایش بزرگداشت بیست سال فعالیت یونسکو در حوزه اخلاق زیستی
 کمیته ملی اخلاق زیستی و اخلاق در علم و فناوری کمیسیون ملی یونسکو، همایشی را در بزرگداشت بیستمین سال فعالیت یونسکو در حوزه اخلاق زیستی و دهمین سال فعالیت کمیته ملی اخلاق زیستی برگزار می‌کند.

رونمایی از نرم افزارهای جنگ نرم / ارتباط علمی سپاه با خارج از کشور
رئیس پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق (ع) در پاسخ به سوالات خبرنگاران با اعلام خبر رونمایی از نرم افزارهای جدید جنگ نرم، انسان مطلوب، استفاهات جدید مقام معظم رهبری گفت: این پژوهشکده بیش از صد عنوان کتاب درباره ی دفاع مقدس منتشر کرده و یک کار بنیادی با عنوان مکتب دفاع اسلام بالغ بر سی تا چهل کتاب در حوزه های چیچی دفاع، جنگ نرم،‌امنیت و مبانی دفاعی و امنیتی اسلام را در دست انتشار دارد که شاید تا بیست سال طول بکشد

تکیه بر قابلیت‌های درونی نظام، کلید حل معضلات اقتصادی است
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: کلید حل معضلات اقتصادی کشور را در تکیه بر قابلیت‌های درون‌زای نظام می‌دانم و یادآور می‌شوم مذاکرات سیاسی کشور نباید سبب غفلت از ظرفیت‌های داخلی کشور شود.

شرح دفاعیات متهمین اختلاس از بیمه ایران در سومین روز برگزاری دادگاه

 سومین روز برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران صبح امروز در شعبه 79 دادگاه کیفری به صورت علنی آغاز شد که متهمین دفاعیات خود را یک به یک مطرح کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.