حسن كوچك‌زاده، رئيس هيئت واليبال آمل گفت: هرگونه توهين و فحاشي در تمامي كشورهاي دنيا قابل قبول نيست و بايد با آن برخورد شود.

حسن كوچك‌زاده، رئيس هيئت واليبال آمل، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در مسابقات واليبال كه به ميزباني شهر آمل برگزار مي‌شود چند نفري هستند كه مي‌خواهند با ايجاد جنجال تيم را به حاشيه بكشانند. خوشبختانه با پيگيري‌هاي انجام شده آنها را شناسايي كرده‌ايم.

وي تصريح كرد: براي ما فرقي ندارد كه اين توهين‌ها به بازيكن تيم ميهنمان باشد يا به واليباليست آملي،‌ توهين - توهين است و بايد با آن برخورد جدي صورت گيرد. براي اين مسأله هم به دنبال حل مشكل هستيم.

وي گفت: با توجه به شناسايي‌شدن متخلفان،‌ تدابيري انديشيده‌ايم كه يا ديگر از ورود آنها به سالن مسابقه ممانعت كنيم و يا با هماهنگي مأموران نيروي انتظامي اين تعداد محدود افراد متخلف را زيرنظر داشته باشيم. البته معتقدم آنها هم واليبال دوست هستند ولي راهي كه انتخاب كرده‌اند علط و اشتباه است. ما در فكر چاره‌جويي اساسي هستيم تا ديگر به هيچ‌عنوان در سالن پيامبراعظم آمل و ديدارهاي ليگ شاهد بروز چنين مسائلي نباشيم.

رئيس هيئت واليبال آمل درخصوص تصميمات كميته انضباطي فدراسيون واليبال مبني بر سه جلسه محروميت تماشاگران آملي از حضور در سالن مسابقه در ديدارهاي خانگي اظهار داشت: درطول مسابقاتي كه به ميزباني آمل برگزار مي‌شود تمام سالن را هواداران واليبال دوست و با‌فرهنگ تشكيل مي‌دهند و اين عده قليل تماشاگرنما باعث شده‌اند كه مسئولان فدراسيون تمامي افراد را با يكديگر محروم كنند. اين تماشاگرنماها بايد بدانند وقتي باشگاه كاله از حضور تماشا گردد ديدارهاي خانگي محروم مي‌شود اين مسأله از نظر فرهنگي تمام آملي‌ها را زير سؤال مي‌برد اميدوارم با پيگيريها و اقداماتي كه صورت مي‌گيرد در آينده ديگر شاهد بروز چنين اتفاقاتي نباشيم درحال حاضر نيروي انتظامي در آمادگي كامل براي ايجاد امنيت در سالن مسابقه هستند.

انتهاي پيام /
برچسب ها: آمل ، متخلفین ، رئیس هیئت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.