معاون برنامه و بودجه استانداری تهران با بیان اینکه هیچ مشکلی در عرضه محصولات خوراکی وجود ندارد، گفت: انواع میوه، خشکبار و محصولات پروتیینی بدون افزایش قیمت عرضه می شود.

نعمت ا... ترکی معاون برنامه و بودجه استانداری، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برای مناسبت‌های گوناگون سازمان  تنظیم بازار در استان تهران  نشست‌های گوناگون با دستگاه‌ها زیربط برگزار شده است  که تشکیل این  جلسات هر ساله  قبل از فرارسیدن مناسبت‌های گوناگون برای تامین کالاهای مورد نیاز  شهروندان تشکیل می شود.
 
وی افزود:  در حال حاضر برای  تامین میوه و مرکبات با پیگیری‌ها و برنامه ریزی های مسولان  در وزارت، صنعت، معدن و تجارت میوه متنوع  در بازار با قیمت  مناسب عرضه  می شود.
 
ترکی خاطر نشان کرد: با نظارت و هماهنگی های  انجام شده  هیچ افزایش قیمتی  در عرضه محصولات کشاورزی، میوه و انواع پروتین را نخواهیم داشت.
 
معاون برنامه  و بودجه استانداری تهران  در باره  نحوه  عرضه خشکبار در بازار گفت: انواع  خشکبار  با توجه به  نوع و کیفیت  محصول  قیمت  گذاری شده است و اتحادیه موظف است  که  انواع خشکبار  را بنابر  نیاز بازار به وفور عرضه کند.
 
به گفته ترکی  برای مثال در بازار، پسته از کیلویی 25 هزار تومان  تا 55 هزار تومان قیمت دارد  که به نسبت کیفیت محصول  رنج قیمت ها  مشخص  می شود در ضمن  هیچ مشکلی  در تامین و عرضه انواع اقلام خوراکی وجود ندارد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: ثبات ، قیمت ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار