بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال پتروشیمی اعتقاد دارد با آمدن به ایران وارد دوران جدیدی از بسکتبال خود شده است و در این مدت تنها می‌خواهد برنده باشد.

دریک اسپنسر بازیکن آمریکایی پتروشیمی بندر امام که با 28 امتیاز ، بهترین امتیاز آور هفته هشتم سوپرلیگ بود در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با اشاره به قهرمانی سال قبل پتروشیمی تاکید کرد: این یک تیم جدید در فصلی تازه است و ترکیب جدید باید با هم هماهنگ شوند تا به شرایط قهرمانی برسند. خوشبختانه تا به حال همه چیز در ماهشهر خوب پیش رفته و در هر بازی جو بین بازیکنان در تیم بهتر می شود.
 
** پیشنهاد پتروشیمی خوب بود

وی که پیش از این در تیم الریاضی لبنان حضور داشت و همراه با این تیم به تهران نیز سفر کرده بود از انتخاب پتروشیمی گفت: به دنبال دوران جدید و حتی بهتری در بسکتبال خود بودم و از طرفی پیشنهاد پتروشیمی خوب بود. تفاوت های زیادی بین بسکتبال لبنان و ایران است اما سطح رقابتی بین تیمها یکی است.

وی با تاکید بر اینکه مانند زمان بازی در لبنان، در ایران هم تنها بر بازی خود تمرکز کرده و به حریفان کاری ندارد در مورد دیدار مقابل دانشگاه آزاد توضیح داد: شروع آرامی در بازی داشتیم اما در نیمه دوم اوضاع بهتری داشته و با نحوه بازی دفاعی بهتر، بازی را کنترل کردیم. البته در مجموع چرخش توپ در بازی بسیار کم بود اما باز هم در نیمه دوم از این نظر بهتر بودیم و واقعاً بسکتبال بازی کردیم.

وی افزود: من هم شروع چندان خوبی نداشتم اما در کوارترهای پایانی بیشتر حرکت کرده و قدرت بیشتری را وارد بازی خود کردم.

**به هیچ تیمی راحت جام نمی دهند

اسپنسر اعتقاد دارد: قهرمانی هیچ وقت آسان نیست و به هیچ تیمی راحت جام نمی‌دهند. همه باید بهترین بازی ممکن را در ماهشهر انجام دهیم. سال قبل تمام شده و امسال رقابت جدیدی در لیگ داریم.

هر چند بازیکن آمریکایی پتروشیمی تاکید میکند که تنها باید بازی خود را بدون فکر آینده انجام دهند اما ادامه می دهد : باید اعتراف کنم که قهرمانی ارزشی مثل طلا دارد.

** درصورت شکست مهرام، بازی برایم خاص می شود

اسپنسر که با پیراهن الریاضی مقابل مهرام قرار گرفته بود، هفته بعد بار دیگر با این تیم رو به رو می شود. وی می‌گوید: شاید زمانی که مهرام به ماهشهر بیاید روی این تیم فکر کنم اما فعلاً تمرکزم روی تیم است. البته بعد از بازی با مهرام در صورتی که این تیم را شکست دهیم، بازی برایم خاص می‌شود ! در هر حال من به ایران آمده ام که فقط برنده شوم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ورزشی ، دفاعی ، تمرکز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار