معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرانه دانشجو در کشور 650 هزار تومان است، گفت: امیدواریم این سرانه در بودجه سال 93 به برآوردهای کارشناسی نزدیک شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، دکتر محمدحسین آیتی در دیدار با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: بر اساس برآرودهای کارشناسی شده، سرانه هر دانشجو باید دو میلیون و 375 هزارتومان باشد.

وی با بیان اینکه مجلس در بودجه سال آینده پیش بینی کرده این سرانه به حدود 750 هزار تومان برسد، اظهار داشت: امیدواریم این مبلغ تا یک میلیون و 500 هزار تومان افزایش یابد.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت به اهمیت و لزوم توجه به دانشجویان اشاره کرد و گفت: وزارت بهداشت معتقد است دانشجویان فعلی در اجرای برنامه ها، تصمیم سازی ها و سیاست های آتی کشور مانند برنامه پزشک خانواده شهری می توانند نقش مهمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در امور مربوط به دانشجویان اقدامات و پیگیری های خوبی انجام داده است، افزود: دیدگاه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در مورد مسایل فرهنگی و دانشجویی مثبت است.

او تولید نیروی انسانی فرهیخته، مولد و پویا برای کشور را بسیار مهم دانست و گفت: دانشجویان سرمایه و عامل تولید کشور هستند./س

انتهای پیام //

برچسب ها: سرانه ، دانشجو ، برآورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.