معاون فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس با اشاره به تامین هزینه‌های برگزاری جشن پنجاهمین سال تاسیس پرسپولیس توسط اسپانسر، از برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم خبر داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اسماعیلی در ارتباط با اقدام‌های انجام شده برای مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: سخت مشغول سازماندهی امور مربوط به این مراسم هستیم و مسوولان باشگاه در بخش‌های مختلف مشغول کار هستند. شورای سیاستگزاری و کمیته اجرایی مراسم در حال برنامه‌ریزی و پیگیری امور هستند تا به پاس نیم قرن فعالیت باشگاه و تلاش‌هایی که برای حفظ آن صورت گرفته است مراسمی در خور شأن نام پرسپولیس برگزار شود.
 
وی ادامه داد: در این مراسم تاریخچه باشگاه مرور خواهد شد، از عزیزانی یاد خواهد شد که سخت‌ترین دوران، با کمترین امکانات، مجموعه پرسپولیس را حفظ کردند. تقدیر از تلاش‌های نسل‌های مختلف که هر یک به نوبه خود در تداوم این راه و رسیدن پرسپولیس به پنجاه سالگی سهیم بودند. محفل انس و الفتی است که همه نسل‌ها و خانواده پرسپولیس کنار هم جمع شوند.
 
معاون فرهنگی، اجتماعی پرسپولیس تصريح کرد: این مراسم یک برنامه شاد خواهد بود. در جریان آن؛ برنامه‌های هنری، سخنرانی، تجلیل از چهره‌های سرشناس تاریخ باشگاه و پخش یکسری فیلم‌ها و کلیپ‌ها را هم خواهیم داشت.
 
اسماعیلی در پايان خاطرنشان کرد: با تدبیر مدیریت باشگاه، هزینه‌های برگزاری از طریق اسپانسر تامین شده است و برنامه‌ها بعد از فیکس شدن به طور دقیق اعلام خواهد شد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار