مدیر برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19، از برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره شکوفا در این منطقه خبر داد.

هادی قربانی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره شکوفا روز پنجشنبه 21 آذر ماه سال 92 در منطقه 19 برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره شکوفا در کانون موبایل روز پنجشنبه 21 آذر ماه سال جاری در سرای محله شریعتی جنوبی از ساعت 10 الی 12 برگزار می شود.

قربانی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: شهروندان در مسابقات برنامه ریزی موبایل، طراحی نرم افزارهای موبایل ایده پردازی در موبایل، برنامه ریزی موبایل به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: در این طرح پس از رقابت میان شرکت کنندگان در مسابقات موبایل در محلات 13گانه منطقه 19 از برگزیدگان هر محله تقدیر و تجلیل خواهد شد.

قربانی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره افزود: از هر محله یک برگزیده انتخاب و در مراسم اختتامیه مسابقات و جشنواره شکوفا در کانون موبایل روز پنجشنبه 21 آذر ماه ساعت 10 تا 12 در سرای محله شریعتی جنوبی تقدیر و تجلیل می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرا ، موبایل ، برگزیدگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.