مديرعامل شركت بازرگاني دولتي ايران از دستور وزير براي تأمين ذخاير كالاهاي اساسي از توليدات داخلي خبر داد و گفت:‌ همه مقدمات براي اجراي طرح انتزاع در اين وزارتخانه انجام شده و منتظر ابلاغ دولت هستيم تا يك هفته‌اي اختيارات را به وزارت جهاد كشاورزي واگذار كنيم.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا ؛ «عباس قبادي» در مورد اجراي طرح انتزاع وظايف بخش كشاورزي از وزارت صنعت، معدن وتجارت  و واگذاري آنها به وزارت جهاد كشاورزي اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت از وزير تا معاونين آمادگي لازم براي اجراي اين قانون را دارند و مهندس نعمت زاده دستور داده كه معاونان  مقدمات لازم براي اجراي طرح انتزاع را فراهم كنند.

وي با بيان اينكه هر‌ آنچه در مورد انجام اقدامات انتقال وظايف به وزارت جهاد لازم است، در وزارت صنعت ،معدن وتجارت انجام شده، گفت: در حال حاضر مابقي كارها به دولت واگذار شده و پس از ابلاغ از سوي دولت اين طرح اجرا خواهد شد.و اميدواريم در سال جاري اجرا شود.

 مدير عامل شركت بازرگاني دولتي‌ايران افزود: هر زماني كه اجراي اين قانون از سوي دولت ابلاغ شود طي يك هفته اختياراتي كه در قانون به وزارت جهاد كشاورزي داده شده را واگذار خواهد كرد.

قبادي در مورد تأمين كالاهاي مورد نياز در دو سبد كالايي كه دولت وعده‌ آن را به اقشار كم درآمد داده‌ است، خاطر نشان كرد: اگر دولت از ما بخواهد قطعا آمادگي انجام اين كار را داريم.

وي تصريح كرد: وزير صنعت، معدن وتجارت  دستور داده است كه بيشتر ذخاير كالا هاي اساسي از توليدات داخلي تأمين شود و اين كار به خصوص درمورد مرغ تاكيد شده است. بنابراين اولويت اصلي در تأمين ذخاير، استفاده از توليدات داخلي كشور است.

مديرعامل شركت بازرگاني دولتي ايران در پايان در مورد ارتقاي كيفيت آرد و نان در كشور خاطر نشان كرد: وضعيت توليد نان در حال حاضر در شرايط نسبتا خوبي است و ادامه روند كار در زمينه افزايش ارتقاي كيفيت آرد ونان بر اساس برنامه‌هايي كه داريم پيگيري خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: طرح ، انتزاع ، مقدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار