عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: صحبت‌های وزیر امور خارجه آمریکا به این معناست که رژیم صهیونیستی برای هر جنایتی آزاد باشد.

"آیت‌الله سید عبدالهادی حسینی‌شاهرودی" عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به صحبت‌های اخیر "جان کری"، وزیر امور خارجه آمریکا که عدم حمایت جمهوری اسلامی ایران از سوریه و لبنان را شرط کاهش تحریم‌ها قرار داده است، اظهار داشت: این سخنان از سوی وزیر امور خارجه آمریکا امری طبیعی است که به طور قطع جمهوری اسلامی ایران آن را نمی‌پذیرد.

وی افزود: مگر می‌شود دست از حمایت کشورهایی چون سوریه، لبنان، فلسطین و قدس برداشت؟ مسئله اصلی این است که وجود رژیم صهیونیستی از منظر قرآنی نامشروع بوده و ما توان تحمل این رژیم را نداریم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به ماهیت منحوس رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: صحبت‌های وزیر امور خارجه آمریکا به این معناست که رژیم صهیونیستی برای هر جنایتی آزاد باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اظهارات اخیر "شیمون پرز"، نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران را دشمن نمی‌دانیم و خواستار ملاقات با "حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر روحانی" شده است، ادامه داد: این صحبت‌ها منبعی سیاسی دارد، به این معنا که تیری در تاریکی رها کنیم، شاید پاسخ داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه  آنان به دروغگویی خود آگاهند، خاطرنشان کرد: سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی به خوبی از ناسازگاری جمهوری اسلامی ایران با رژیم صهیونیستی مطلعند، هرچند دلیل قرآنی آن را شاید ندانند ولی موضع گیری امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و مردم به خوبی آنان را توجیه می‌کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار