نخستین بار در کشور در سقف و نمای مرکز همایش های بین المللی اصفهان از نوع بتن اليافي يا همان" GFRP" استفاده می شود.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، این مواد یکی از پر مصرف ترین مواد در شمال آمریکا و کانادا و بعضی کشورهای اروپایی است که همراه با آن از سنگدانه های هوا ساز نیز استفاده می شود؛ کاربرد صفحات با الیاف کربنی برای این تقویت بیشتر رایج گشته و در چندین پل در ژاپن و در بعضی کشورهای اروپایی از آن استفاده شده است.

با توجه به این که بتن اليافي داراي فناوری ويژه و خاصي است این نوع الیاف توسط شركت هاي داخلي در اصفهان با حمايت شهرداري اصفهان ساخته شده است و برای اولین بار در کشور در سقف و نمای مرکز همایش های بین المللی اصفهان از نوع بتن اليافي يا همان" GFRP" استفاده می شود.

بر اساس توافقنامه کارگروه منتخب وزیران در اجرای اصل ۲۷ قانون مرکز همایش های بین المللی در تاریخ بيست و هفتم تيرماه سال 89 شهرداری اصفهان به عنوان دستگاه مجری اجرای طرح انتخاب شد ومنطقه ۵۰ هکتاری شهید کشوری شامل ۳۰ هکتار برای ساخت سالن‌ها و ۲۰ هکتار برای مراکز اقامتی، گردشگری و تجاری اختصاص یافت.

فضاهای پیشنهادی مجموعه شامل سالن اصلی، تالار چند منظوره، فضاهای خدماتی، اداری و رفاهی مي باشد ساخت یک هتل ۵ ستاره ۲۰۰ اتاقی در فضای ۲۰ هزار متر مربع، ویلاهای VIP در ۲۷۵۰۰ متر مربع، فضاهای اداری، رستوران و فضای سبز از دیگر فضاهای در نظر گرفته شده برای این مجموعه است. /س

برچسب ها: اصفهان ، صنعت ، ساخت ، ساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.