دبير علمي اولين همايش «الگوي اسلامي- ايراني مشاوره با محوريت دين و بهداشت روان» از بررسي شيوه‌هاي هويت‌يابي ديني و ملي در بين نوجوانان و جوانان در اين همايش خبر داد.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، دكتر خدابخش احمدي با بيان اين مطلب گفت: در قالب دومين پانل علمي اين همايش «مديريت خويشتن مبتني بر نظام هويتي فرد» تحليل و بررسي مي‌شود.

وي فرآيند هويت‌يابي ديني، نقش هويت ديني در خودمهارگري، هويت ديني و هوش هيجاني در نوجوان، خويشتن‌داري جنسي مبتني بر هويت ديني و هويت‌يابي و انتخاب‌هاي اساسي را موضوعاتي ذكر كرد كه در پانل دوم اين همايش بيان مي‌شود.

دبير كميسيون مشاوره خانواده سازمان نظام روانشناسي اظهار داشت: دكتر علي‌اصغر احمدي، دكتر سيد كامران علوي، دكتر حبيبي و حجج‌اسلام و‌المسلمين دكتر حميد رفيعي و دكتر مهدي عباسي از كارشناسان اين پانل علمي هستند كه مطالب را تبيين و تحليل مي‌كنند.

به گفته مسئول مركز تحقيقات علوم رفتاري دانشگاه علوم پزشكي بقية‌الله(عج)، هويت به معناي شخصيت است و بهترين دوره براي شكل‌گيري شخصيت و هويت دوران نوجواني است. از اين رو در اين همايش شيوه‌هاي هويت‌يابي ديني در اين قشر از سوي كارشناسان تحليل و بررسي مي‌شود.

خدابخش‌احمدي افزود: پانل دوم همايش «الگوي اسلامي- ايراني مشاوره با محوريت دين و بهداشت روان» روز اول اين همايش از ساعت 12 تا 14 برگزار مي‌شود و حجت‌الاسلام و‌المسلمين دكتر مهدي عباسي مدرس اين پانل است.

ياد آور مي شود: «همايش الگوي اسلامي ايراني مشاوره با محوريت دين و بهداشت روان» به همت مؤسسه خدمات مشاوره‌اي، جوانان و پژوهش‌هاي اجتماعي آستان قدس رضوي از 20 آذر ماه به مدت 2روز و با حضور استادان برجسته روان‌شناسي حوزه و دانشگاه در مشهد برگزار مي‌شود.

برچسب ها: هویت ، دینی ، مشاوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.