پليس ضد شورش اوکراين صبح امروز (چهارشنبه) با تظاهر کنندگاني که از روز يکشنبه ساختمان شهرداري پايتخت را اشغال کرده‌اند، در برابر اين ساختمان درگير شد اما مخالفان نيروهاي پليس را وادار به خروج از اين ساختمان کردند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاري فرانسه ، صدها نيروي ضد شورش درحالي که مجهز به کلاه ايمني، باتوم و جليقه ضد گلوله بودند، با سه دستگاه اتوبوس در برابر ساختمان شهرداري مستقر شدند و براي مقابله با تظاهر کنندگان از باتوم استفاده کردند.

 در مقابل تظاهر کنندگاني که ساختمان شهرداري را اشغال کرده‌اند، درحالي که برودت هوا حدود 10 درجه زير صفر مي رسيد، با شيلنگ‌هاي  آب آتش نشاني از طبقات بالاي ساختمان  روي نيروهاي پليس آب پاشيدند.

از سوي ديگر خبرگزاري رويترز  گزارش داد، مخالفان اوکراين اعلام کردند، پليس ضد شورش امروز (چهارشنبه) به هتل شهر کيف يورش برد تا تظاهر کنندگان مخالف دولت را  از اين ساختمان بيرون کند.
 
تصاويري که در شبکه تلويزيوني اسپرسو انتشار يافت درگيري بين تظاهر کنندگان و نيروهاي پليس را نشان مي‌دهد که از ديشب وارد ميدان استقلال يکي از مراکز اعتراض مخالفان شده‌اند.

نيروهاي پليس پيش از يورش به هتل موانعي را که مخالفان در خيابان‌ها ايجاد کرده بودند، کنار زدند.

خبرگزاري ريانووستي هم گزارش داد،نيروهاي پليس و ضد شورش اوکراين صبح امروز (چهارشنبه) به ساختمان شهرداري کيف که  از اول دسامبر در اشغال تظاهر کنندگان طرفدار اتحاديه اروپا است، يورش بردند.

نيروهاي پليس که مجهز به کلاه محافظ و جليقه‌هاي ضد گلوله بودند و با سه دستگاه اتوبوس به محل اعزام شده بودند وارد ساختمان شهرداري شدند. در پي اين اقدام معترضاني که خارج ساختمان بودند اتوبوس‌هاي پليس را محاصره کردند .

نيروهاي پليس اوکراين از بامداد امروز عملياتي را براي پراکنده کردن تظاهر کنندگان از ميدان استقلال کيف و خيابان‌هاي مرکزي پايتخت به اجرا گذاشته‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار