عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا از نتایج بدست آمده در مذاکرات قانع نیست و همیشه در پی عقب‌نشینی جمهوری اسلامی ایران از منافع خود حرکت کرده و به هر قیمتی خواهان رسیدن به نتیجه‌ای کاملا پیروزمندانه به نفع خود است.

"آیت‌الله محسن حیدری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات اخیر "جان کری" مبنی بر عدم حمایت ایران از سوریه و لبنان، اظهار داشت: طبیعت استکبارخوئی این است که زمانی که طرف مقابل یک قدم عقب نشست، آن‌ها دو قدم جلو‌تر می‌آیند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آمریکا به دلیل ذات استکباری، همیشه به دنبال رسیدن به منافع خود به هر قیمتی است. 

آیت‌الله حیدری با اشاره به روند مذاکرات ژنو تصریح کرد: آمریکا از نتایج بدست آمده در مذاکرات قانع نیست و همیشه در پی عقب‌نشینی جمهوری اسلامی ایران از منافع خود حرکت کرده و به هر قیمتی خواهان رسیدن به نتیجه‌ای کاملا پیروزمندانه به نفع خود است. 

وی به سخنان "جان کری" مبنی براینکه اگر تهران همچنان از سوریه و حزب‌الله حمایت کند، تحریم‌ها علیه این کشور کاهش نخواهد یافت، گفت: عدم حمایت ایران از سوریه و لبنان تنها مسئله‌ای نیست که آن‌ها به دنبال آن هستند، برفرض محال اگر ایران دست به چنین اقدامی بزند، آن‌ها در پی دستیابی به دیگر اهدافشان خواهان نابودی کشورمان خواهند بود. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم «لن ترضی عنک الیهود و لاالنصری» خاطرنشان کرد: یهود و نصارا هرگز از شما راضی نخواهند شد، مگر اینکه پیرو آن‌ها باشید، لذا ما باید با ایستادگی کامل بگوییم که هیچ‌گاه از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم، هرچه بادا باد.

امام جمعه موقت اهواز به منطق "امام (ره)" و "مقام معظم رهبری" درباره عدم اعتماد به آمریکا اشاره و تصریح کرد: عدم اطمینان به  آمریکا 35 سال از سوی جمهوری اسلامی دنبال می‌شود، و دشمن هرگز تحت هیچ شرایطی به یک مذاکره خشک و خالی قانع نمی‌شود و می‌خواهد که تا آخرین نفس و سنگر ما را به عقب‌نشینی وادار کند که این امر شدنی نیست چرا که ملت ایران و مقام معظم رهبری هرگز اجازه عقب‌نشینی را به مذاکره‌کنندگان خود نخواهند داد. 

وی به ادعای "شیمون پرز" مبنی بر علاقه به ملت ایران و تمایل به دیدار با رئیس‌جمهوری کشورمان، اشاره و تصریح کرد: تمامی این اقدامات در راستای فریب‌کاری و پیشروی بر مواضع خودشان است و رژیم صهیونیستی یک موجودی نحس و نجس است که هیچ‌گونه اعتنایی نباید به آن‌ها کرد و بسیار مستحکم و مقتدر مقابل آن‌ها ایستاد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار