رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: از 97 هزار نفر نیروی انسانی در 27 استان کشور با 30 فروند هلی‌ ‌کوپتر آماده اجرای طرح زمستانه هستند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار اسکندر مومنی در طرح رزمایش زمستانه پلیس را‌هور با اشاره به کاهش قابل توجه آمار حوادث اظهار داشت: خوشبختانه آمار حوادث در سال اخیر همواره رو به کاهش بوده و همه دستگاههای مرتبط با ترافیک جاده ای در تلا‌شند تا مطالبات رهبری در این زمینه محقق شود.

وی ادامه داد: تمامی سازمان ها و دستگاهها یک هدف واحد را دنبال می کنند و اگر همه دستگاهها این تعامل را با هم نداشته باشند هدف نهایی به سرانجام نخواهد رسید.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور اظهار داشت: امسال یک دستور العمل واحد تحت نظارت تمامی دستگاههای مربوط پیش خواهد برد و این رزمایش در سراسر کشور از 20 آذر تا 20 اسفند اجرا خواهد شد.

وی افزود: 97 هزار نفر نیروی انسانی در 27 استان کشور مشغول انجام وظیفه هستند و 20 هزار ایستگاه در 110 گردنه برف گیر به همراه 30 فروند هلی‌ کو‌پتر آماده هستند طرح زمستانی را با مشارکت مردم و رسانه ها به انجام برسانند.

سردار مومنی تصریح کرد: امسال زمستان سرد تری داریم باید مقدمات آن فراهم شود و معاینه فنی،‌ پوشاک گرم، زنجیر چرخ از جمله حداقل ها‌یی است که همه افراد باید به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور خاطر نشان کرد: با همدلی مردم امسال زمستانی ایمن را پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام /

برچسب ها: تعامل ، رزمایش ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار