ستاره پرفروغ سال‌های نه‌چندان دور فوتبال ایران؛

"منصور ضابطیان"، "مجید نامجو مطلق" بازیکن سرخابى فوتبال ایران را به گفتگو دعوت کرد

برنامه "روزی روزگاری" شبکه ورزش سیما، چهارشنبه ساعت 21 با دعوت از مجید نامجو مطلق به گفتگو با این پیشکسوت فوتبال می‌نشیند، این برنامه با اجرای منصور ضابطیان از شبکه ورزش سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه ورزش، "مجید نامجو مطلق" چهارشنبه مهمان روزی روزگاری می‌شود .

مجید نامجو مطلق بازیکن پیشین فوتبال ایرانی و هافبک پیشین باشگاه‌های استقلال تهران و پرسپولیس است .

وی  ازجمله ستارگان پرفروغ سال‌های نه‌چندان دور فوتبال ایران است که به دلیل مصدومیت خیلی زود و پیشتر از آن که بتواند همه توانایی خود را به رخ بکشد، از روزهای اوج خود فاصله گرفت .

نامجو مطلق 8 سال در استقلال بازی کرده و سه سال هم در پرسپولیس دوران بازیکنی اش را سپری کرده است .

لازم به ذکر است؛ هافبک سرخابی  بعد از پایان دوران بازیکنی‌اش به سرمربیگری روی آورد. وی در تیم های فوتبال شهرداری بندرعباس، ابومسلم، استقلال و تیم ملی زیر 19 سال سرمربیگری کرده است .
نامجو مطلق با حضور در برنامه روزی روزگاری   خاطرات تلخ و شیرین  خود را از دوران بازیکنی و مربیگریش بازگو میکند، «روزی روزگاری» روزهای چهارشنبه ساعت 21 زنده به روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز جمعه‌ها پخش می‌شود.

هدف از تولید این برنامه، علاوه بر گفتگوی صمیمی با نام آوران عرصه ورزشی کشور مرور خاطرات تلخ و شیرین ایشان،آسیب شناسی ساختار ورزش دیروز و مقایسه آن با وضعیت کنونی ورزش قهرمانی عنوان شده است.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار