رقابت‌‌های لیگ برتر هندبال بانوان در هفته نهم روز 22 آذر پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه مسابقات سوپر لسگ هندبال بانوان ایران روز جمعه 22 آذر هفته نهم پیگیری می‌شود و تیم‌ها به مصاف هم می‌روند و طی آن تیم ثامن‌الحجج سبزوار از شهرداری سنندج پذیرای خواهد کرد.
 
در ادامه گزارش آمده است دیدار بعدی بین تیم‌های تهران و لارستان می‌باشد و بازی آخری بین ذوب آهن و بام ایران است.
 
براساس این گزارش هم‌اکنون تیم ثامن‌الحجج سبزوار که قهرمانی خود را تا حدودی منسجم کرده است با 8 بازی، 7 برد و 15 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد.
 
شهرداری سنندج با 8 بازی 6 برد و 12 امتیاز در رتبه دوم ایستاده است و ثامن‌الحجج تهران با 8 بازی 3 برد و 8 امتیاز رتبه سوم را از آن خود کرده است.
 
این گزارش عنوان می‌کند: با نگاهی به جدول مسابقات نماینده تهران در تلاشی است تا در صورت لغزش نماینده کردستان و برد خود تا حدودی خود را به دوم جدول برساند و اما سنندج نیز تیم منسجم و هماهنگی است که در این فصل خوب کار کرده است.
 
در ادامه گزارش آمده است: به احتمال زیاد هفته آینده روز جمعه 30 آذر مسابقات سوپر لیگ بانوان به پایان خط رسید و تیم‌های برتر آن در این فصل مشخصی شود.
 
در پایان گزارش آمده است، رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور هر هفته با عنوان یک شهیده برگزار می‌شود که در هفته نهم به نام و یاد شهیده مطهره سمیه امامی خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال ، بانوان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار