دبیر فدراسیون کوهنوردی گفت: مجمع در شرایط خوبی انجام شد و کسی اعتراضی نداشت و این جای بسی خوشحالی دارد.

هادی صابری دبیر فدراسیون کوهنوردی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مجمع انتخاباتی رئیس فدراسیون کوهنوردی با حضور 9 کاندید،صبح امروز در محل آکادمی ملی المپیک و با حضور نمایندگانی از کار و امور اجتماعی، وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش و نماینده نیروهای مسلح و همچنین نصرالله سجادی رئیس مجمع و بنده به عنوان دبیر مجمع در جلسه حضور داشتیم و این برنامه در شرایط خیلی خوب و ایده آلی برگزار شد و کسی اعتراضی نداشت.



وی تصریح کرد: در مجمع امروز افشارزاده دبیر کمیته ملی المپیک نیز شرکت داشتند.

صابری در ادامه گفت: روسای هیات‌های استان‌ها، به غیر از 3 استان اردبیل و کردستان و کرمان که رئیس هیئت نداشتند سرپرستان نيز نمی‌توانستند حضور پیدا کنند، در جلسه حضور يافتند.



وی عنوان کرد: برای کاندیداتوری ریاست فدراسیون 12 نفر حاضر شده بودند که 3 نفر به نام‌های محمود شعاعی سرپرست فدراسیون منصوره گرجی و رضا بهادرانی چند روز قبل از مجمع انصراف داده بودند و چهار نفر نیز به نام‌هاي همایون بختیاری، حمید مساعدیان، کوچی‌زاده و نیکخواه همزمان با برگزاری این جلسه انصراف دادند و در نهایت مجمع با 5 کاندیدا رضا زارعی،حسینی رضائی، مهدی داور پور، کاوه کاشفی و هنرمند به رای گیری گذاشته شد که از مجموع این نفرات دو نفر به نامهای رضا زارعی با 19 رای و  مهدی داورپور با دوازده رای به دور دوم رفتند.

 بر اساس قانون مجمع فردی که به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می‌شود باید حداقل بیست رای بیاورد.

وی تاکید کرد: در دور دوم نفرات حاضر در جلسه رای خود را در صندوق ریختند که بعد از شمارش رضا زارعی با 29 رای و مهدی داور پور با 10 رای اعلام شدند که در پایان این زارعی بود که رئیس فدراسیون بود.



صابری در خصوص انتخاب زارعی به عنوان ریاست فدراسیون کوهنوردی گفت: به ایشان تبریک می‌گویم و صمیمانه برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی گفت: زارعی از ورزشکاران  تیم ملی، از مسئولان کارگروهای فدراسیون، عضو هیئت ريیسه و دارای بالاترین درجه مربیگری کوهنوردی و دارای قابلیت بالایی در این زمینه هستند.

صابری در ادامه افزود: شعاعی نیز زحمات بسیاری در فدراسیون برای پیشرفت و توسعه کوهنوردی انجام داد که جای تقدیر و تشکر دارد و ایشان گفته‌اند اگر در جایی از فدراسیون نیاز به کمک باشد دریغ نخواهد کرد، بنده نیز به نوبه خودم می‌گویم که اگر در فدراسیون باشم یا نباشم هر کمکی از دستم بر آید انجام خواهم داد چرا که از جامعه کوهنوردی  هستیم و دوست داریم که این ورزش بیشتر توسعه و پیشرفت پیدا کند.



دبیر فدراسیون کوهنوردی در پایان خاطر نشان کرد: کوهنوردی رشته پاک و مهیج است که می‌تواند جوانان بسیاری را جذب کند البته در این ورزش سن و سال ملاک نيست و همه در هر مقطعی می‌توانند به آن بپردازند و امید آن را دارم که در آینده نه چندان دور کوهنوردی ایران در تمامی رشته‌های خود در دنیا بیشتر  مطرح شود و این را بگویم که هم اکنون قهرمانان خوبی در این ورزش و در زیر مجموعه‌ها داریم و به آنها افتخار می‌‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: صابری ، دبیر ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار