سرمربي تيم تكواندوي شهرداري ورامين گفت: اگر از برد جوانان تيم در ليگ برتر اطمينان نداشتم، از آنها استفاده نمي‌كردم.

پيام خانلرخاني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران عنوان كرد: در هفته چهارم و پنچم دور رفت ليگ برتر تكواندو بدون ملي‌پوشان خود بهنام اسبقي و سجاد مرداني كه هر كدام يك وزنه بزرگ روحي براي تيم محسوب مي‌شوند، نتايج خوبي گرفتيم و مقابل رقيبان قدرتمندي صاحب برتري شديم.

سرمربی تیم تکواندوی شهرداری ورامین افزود: با حساب و كتابي كه كرده بوديم، اشتباه نكرديم و نتيجه ميدان دادن به جوانان را ديديم، خوب بازي كرديم و تيم‌هاي دانشگاه آزاد و حفاري را برديم.

وي با بيان اينكه قبل از آغاز ليگ برتر چهار ماه تمرينات سنگين و فشرده‌اي را برگزار كرده‌اند، تصريح كرد: نتيجه زحمات را در اين هفته از مسابقات ليگ ديديم و بازيكنان ما در راند سوم بازي‌ها برتر از حريفانشان بودند و آمادگي لازم را داشتند.

خانلرخاني افزود: نمي‌شود گفت كه بدون رقيب در ليگ هستيم؛ بيش از نيمي از بازيكنان ما جوان هستند و نبايد با غروركاذب از بين بروند؛ تجربه اين موارد را دارم و مي‌دانم چه تصميمي در اين مواقع بگيرم، اگر بگويم از حالا قهرمان هستيم به مشكل برمي‌خوريم.

وي گفت: امسال تيم دانشگاه آزاد اسلامي رقيب سرسختي براي ما محسوب مي‌شود چون بازيكنان خوب و كادر فني باتجربه‌اي در اختيار دارد اما تيم پاس قوامين هم حريف قابل احترامي است.

سرمربي تيم تكواندوي شهرداري ورامين در خصوص كيفيت ليگ برتر امسال گفت: ليگ پويايي نسبت به سال قبل داريم چون پديده‌هايي ديده شده‌اند اما سال قبل فقط فكر برگزاري بوديم و پديده نداشتيم.
در تيم امسال ما بازيكني مثل ابوالفضل يعقوبي كه بهترين مبارز هفته انتخاب شد، پديده است. بازيكناني مثل صادق موسوي و فرهاد عبدالهي هم عملكرد خوبي داشته‌اند، در مجموع امسال نوجوانان تيم‌هاي سلحشور، جوانه و دانشگاه خودنمايي خوبي داشتند.

وي با بيان اينكه در اين هفته از مسابقات ليگ برتر با استفاده از جوانان ريسك كرده، خاطرنشان كرد: اگر اطمينان به بردشان نداشتم از آنها استفاده نمي‌كرديم، خيلي‌ها از جمله مسئولان باشگاه به من گفتند اشتباه نكن و با توجه به غيبت دو ملي ‌پوش تيم درخواست بازي معوقه براي اين هفته را داشته باش اما من به پيروزي تيم شك نكردم.

خانلرخانی عنوان كرد: اگردرخواست بازي معوقه مي‌كرديم با تعطيلي بازي‌ها، تكواندوكاران از شرايط مسابقه دور مي‌شدند.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در پايان به بودجه تيم شهرداري ورامين اشاره كرد و افزود: سال قبل روي بودجه دريافتي مديريت كرديم و امسال هم هشت بازيكن را كنار گذاشتيم و يك ملي‌پوش به تيم اضافه كرديم؛ نمي‌شود گفت كه بدون ملي‌پوشان هميشه در مسابقات موفق هستيم اما بايد استفاده درست داشته باشيم.

انتهاي پيام/  

برچسب ها: تکواندو ، بهنام ، عنوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار