عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: کشور ما صاحب امکاناتی است که می‌تواند تحریم‌هایی شدیدتر از این را تحمل کند و روی پای خود بایستد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام سید رضا تقوی" در حاشیه مراسم ترحیم "مصطفی مقدم" معاون مالی اداری ستاد برگزاری نماز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش 100 روزه دولت اظهار داشت: گزارش 100 روزه را مردم شنیدند و آنان باید قضاوت کنند.  
 
وی افزود: گزارش می‌توانست جامع‌تر و بهتر باشد چرا که در دولت گذشته نیز کارهای خوبی انجام شده و حال اگر ضعفی وجود داشته مانند سایر دولت‌ها است.  
 
حجت‌الاسلام تقوی ادامه داد: نگاه ما باید جامع‌نگر باشد، به خصوص زمانی که یک مسئول می‌خواهد قضاوت کند باید جامع ببیند، مردم جامع‌نگری را بهتر می‌پذیرند تا یکسونگری.  
 
عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: اگر جامع فکر کنیم و جامع نظر دهیم، صحبت‌های ما زمینه مقبول واقع شدن بیشتری خواهد داشت.  
 
وی با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر حمله احتمالی آمریکا به ایران اظهار داشت: اگر آمریکا توان حمله داشت خیلی زودتر این کار را انجام می‌داد، انقلاب اسلامی ایران جایگاه خود را در دنیا باز کرده و با اینگونه حرکت‌ها نمی‌توان مردم را در تصمیم خود متزلزل کرد، چرا که انقلاب راه خود را پیش می‌برد و این کارها، حتی تحریم نمی‌تواند کاری انجام دهد.  
 
حجت‌الاسلام تقوی افزود:‌ ملت ما تصمیم خود را برای مقاومت گرفته‌اند، امروز نظام جمهوری اسلامی، تصمیم گرفت که مذاکره کند تا به دنیا اثبات کند که ما اهل منطق و مذاکره هستیم اما این موضوع دلیل ضعف ما نیست، بلکه دلیل قوت و قدرت ماست.  
 
عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: کشور ما صاحب امکاناتی است که می‌تواند تحریم‌هایی شدیدتر از این را تحمل کند و روی پای خود بایستد، چرا که مردم ما تصمیم خود را گرفته‌اند و به هیچ وجه حاضر نیستند راه خود را تغییر دهند.  
 
وی ادامه داد: انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست و بر آن تاکید داریم، ما طرفدار منطق هستیم و با هر کسی که در دنیا با منطق، استدلال، عدل و انصاف برخورد کند، صحبت می‌کنیم.  
 
حجت‌الاسلام تقوی بیان داشت:‌ آمریکا و دوستانش در طول 34 سال در صحنه‌های مختلف ما را آزموده‌اند، نقشه کودتا و براندازی طراحی کردند، حامی تروریست‌ها شدند و 8 سال جنگ را به ملت ایران تحمیل کردند.   
 
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ما در دفاع مقدس تنها با آمریکا نمی‌جنگیدیم و با همه قدرت‌های ضد نظام جمهوری اسلامی و ضدانقلاب می‌جنگیدیم.  
 
وی افزود: روزی در اصفهان 300 شهید را تشییع کردند و مردم خم به ابرو نیاوردند و باز هم شعار حمایت از انقلاب و طرفداری از نظام را سر دادند، چرا که ملت ما راه خود را انتخاب کرده است، 35 سال زمان کمی برای درک و فهم این موضوع نیست.  
 
حجت‌الاسلام تقوی با اشاره به حضور دکتر روحانی در جلسات جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: از این موضوع اطلاعی ندارم.  
 
عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان امام جمعه موقت در نماز جمعه خاطرنشان کرد: از این موضوع نیز اطلاعی ندارم.  
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تقوی ، حاشیه ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار