به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "ارسلان فتحیپور" رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در اولین سمینار تخصصی برند ملی با بیان اینکه برخورداری از برند قوی در فعالیتها راه گشاست، گفت: برندهای برتر قادرند هیجان مصرفکنندگان را بیشتر کنند و کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهند.
وی افزود: برند یا نام تجاری برای شناسایی کالاها به کار گرفته میشود و سمبلی برای یک کشور است.
رئیس کمیسیون اقتصادی خاطرنشان کرد: برند ملی مفهومی است که در برگیرنده مباحث مختلفی است و نشاندهنده هویت یک ملت است و نمونه قدرت نرم برای یک کشور است و مفهومی گسترده است که میتواند برای کشور دستاوردهای خوبی به دست بیاورد.
فتحیپور تصریح کرد: برند ملی یعنی ایجاد تصویری از یک کشور در جهت دنیای مدرن و در راستای رسیدن به بازارهای هدف کمک شایانی را به کشور میکند.
انتهای پیام/