یک استاد دانشگاه گفت: پایبندی، تعهد و قول از لازمه‌های اصلی یک برند ملی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، "احمد روستا" پدر علم بازاریابی ایران و استاد دانشگاه در نخستین سمینار تخصصی برند ملی با بیان اینکه ما کشوری هستیم که می‌توانیم دارای شناسه و برند ملی باشیم، گفت: شناسه عبارت از هر چیزی است که باعث تشخیص می‌شود، از این رو همه چیز ایران نمی‌تواند به عنوان یک برند محسوب شود.

وی افزود: متمایزترین وجه در کشور را می‌توان به عنوان برند در نظر گرفت و برند یک تعریف است که پایبندی، تعهد و قول در آن لازم‌الاجرا است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: برند باید مخاطب را هدف قرار دهد و ویژگی‌های جذابیت، مزیت، محبوبیت و پیوستگی را در خود داشته باشد.

روستا در پایان تصریح کرد: حمایت جدی از بخش‌های گوناگون برند لازم‌الاجراست.

انتهای پیام/

برچسب ها: برند ، ملی ، شناسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار