سخنگوی تیم فوتبال مس کرمان در خصوص شکایت بازیکن خارجی این تیم به فیفا گفت: مسئولان حقوقی باشگاه این مسئله را پیگیری می‌کنند تا مشکلی برای تیم مس کرمان به وجود نیامد.

جهرمی سخنگوی تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با در دست داشتن مستندات قابل ارائه اجازه نمی‌دهیم که به کسر امتیاز محکوم شویم.

وی در خصوص اینکه باشگاه مس کرمان به تعهداتش عمل نمی‌کند بیان کرد: باشگاه مس به همه تعهدات خودش عمل می‌کند و از معدود باشگاه‌هایی می‌باشد که به بیش از 50 درصد از تعهدات خودش عمل می‌کند.
سخنگوی مس در رابطه با مسائل مالی مربوط به گذشته گفت: در حال حاضر راجع به مسائل مالی گذشته بودجه‌ای در نظر گرفته شده است اما مسئولان حقوقی باشگاه و هیئت مدیره کار گروهی تشکیل دادند که وظیفه‌شان پیگیری این مسائل است و پس از به نتیجه رسیدن بدهی‌ها پرداخت می‌گردد.

جهرمی در مورد وضعیت تیم مس گفت: تیم  در وضعیت خوبی به سر می‌برد و اولین بردمان مقابل راه آهن نتیجه خوبی بود.
به بازیکنان روحیه بخشید تا با اعتماد به نفس بیشتری در زمین حاضر می‌شوند و با علاقه به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

اقداماتی  که باشگاه برای بهبود وضعیت تیم در نیم فصل اجرا کرد به تیم کمک بزرگی کرد و شرایط خیلی خوب شده است.

سخنگوی مس کرمان در مورد نقل و انتقالات این باشگاه تصریح کرد: نقل و انتقالات تمام شده است و هنوز برای جذب بازیکن خارجی تصمیم قاطعانه ای نگرفته ایم ولی یک جای خالی برای بازیکن خارجی داریم که به نظر مظلو‌می و کادر فنی بستگی دارد که چه تصمیمی بگیرند و بازیکن مناسبی که می‌تواند به بهتر شدن وضعیت تیم کمک کند را جذب نمایند.

جهرمی در مورد ارزیابی بازی مقابل پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس تیم بزرگ و قدرتمندی است اما تمامی تمامی عوامل تیم بازیکنان و مردم کرمان دست به دست هم داده اند تا نتیجه خوبی بگیرم.

بازیکنان با تمرین‌هایی که داشتند با آمادگی کامل در زمین حاضر می‌شوند و برای برد این بازی تلاش می‌کنند، چون تیم و باشگاه به این سه امتیاز نیاز دارد.

سخنگوی مس در پایان در خصوص مصدومین و محرومین در بازی مقابل پرسپولیس خاطر نشان کرد: تمامی بازیکنان در بازی مقابل پرسپولیس به جز محمد آبشک و آرمان  شهداد نژاد که محروم هستند در زمین حاضر خواهند شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مس ، سخنگو ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار