مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روزسه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پاکستان اصلا با کروهگ "جیش العدل" مقابله نمی‌کند/ پاسخ مرزبانی به یک ادعا ، بالاخره آسمان روی خوشش را به تهرانی ها نشان داد/ مردم نفس بکشید ، خواب آلودگی راننده حادثه ساز شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

پاکستان اصلا با کروهگ "جیش العدل" مقابله نمی‌کند/ پاسخ مرزبانی به یک ادعا

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/9/19/1823141_858.jpg

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با وجود اینکه صحبت‌هایی در خصوص حمله تروریست و معاندان ضد انقلاب با وزارت پاکستان انجام شده ولی بازهم مشاهده می‌شود که این کشور در کنترل مرزها و مقابله با گروهک‌های تروریستی از جمله جیش‌العدل اقدامی انجام نداده است.

سرقت در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه دولتی تهران

 پسر جوانی که در پوشش دانشجو وارد یکی از مجتمع‌های خوابگاهی یکی از دانشگاه دولتی تهران شده و اقدام به سرقت لوازم با ارزش دانشجویان می‌نمود، توسط کلانتری یوسف آباد دستگیر شد.

تغییر نام خیابان آفریقا به نام نلسون ماندلا/ نام‌گذاری یکی از خیابان‌های پایتخت به نام دکتر معتمد‌نژاد پیشنهاد تغییر نام خیابان آفریقا به نام "نلسو‌ن ماندلا" رهبر انقلابی آفریقای جنوبی و همچنین یکی از خیابان‌های پایتخت به نام دکتر معتمد‌نژاد پدر علم ارتباطات ایران در جلسه امروز شورا مطرح شد.

کاهش پرداخت از دید مردم نیازمند بودجه است/ کسری 750 میلیارد تومانی صندوق بیمه بیکاری
مدیر سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: صندوق بیمه بیکاری با 750 میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است.

بالاخره آسمان روی خوشش را به تهرانی ها نشان داد/ مردم نفس بکشید

 معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: خوشبختانه امروز طبق آخرین گزارشات ارسال شده هوای تهران در وضعیت پاک می باشد.

آمار بیکاری جوانان ایرانی 2 برابر آمار جهانی است/ منشور ملی حقوق جوانان تدوین می شود

 رئیس مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: آمار بیکاری جوانان ایرانی 25.5 درصد و بیش از دو برابر نرخ جهانی است.

کشف 67 کیلو هروئین خالص از بدنه لندکرو
ز رئیس پلیس مواد مخدر تهران بزرگ گفت: قاچاقچی بزرگ تهران زمانی که خود را در محاصره پلیس دید با اسلحه قصد درگیری با ماموران را داشت که قبل از هر اقدامی دستگیر شد.

نصب 3 هزار متر پلکان در بوستان نهج‌ ا‌لبلاغه
 معاون فنی عمران ناحیه 7 شهرداری منطقه 2 گفت: پلکان بوستان نهج‌ البلا‌غه انتهای ایو‌انک غرب به طول 3 هزار متر مربع احداث شد.

خواب آلودگی راننده حادثه ساز شد

 رئیس پلیس اداره تصادفات راه کشور از واژگونی یک دستگاه و‌انت تویوتا در بامداد امروز خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار