تیم هندبال ساحلی فولادمبارکه سپاهان با برتری 2بر صفر در مقابل نویدفلز بوشهر عنوان قهرمانی اولین دوره مسابقات هندبال ساحلی کشور در رده جوانان را کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سايت رسمي باشگاه فولادمبارکه سپاهان، نخستین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی جوانان پسر کشور که باشرکت ۱۰ تیم و از روز سه‌شنبه ۱۲ آذرماه در بوشهر آغاز شده بود، صبح دیروز با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به اتمام رسید و تیم‌های نوید فلز بوشهر و هیأت هندبال نجف‌آباد به ترتیب دوم و سوم شدند. 

گفتني است؛ این مسابقات که در پایگاه مسابقات هندبال ساحلی بوشهر آغاز شده بود پس از انجام ۲۸ بازی دیروز جمعه به اتمام رسید. 



در پايان خاطرنشان مي‌شود: در دیدار رده‌بندی هم تیم‌های مرودشت و هیأت هندبال نجف‌آباد اصفهان با هم روبه‌رو شدند که در این بازی تیم هیأت هندبال نجف‌آباد اصفهان در ضربات پنالتی به برتری دست یافت و مقام سومی این مسابقات را از آن خود کرد. در دیدار جذاب نهایی هم که در وقت قانونی به تساوی رسید، تیم هندبال فولاد lمبارکه سپاهان اصفهان توانست در ضربات پنالتی بر حریف خود چیره شود و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار