معاون راهداري راه و شهرسازي گلستان از رانندگان خواست كه به دليل ريزش شديد باران و برف در استان و لغزندگي جاده ها از تردد غير ضروري به ويژه در محورهاي كوهستاني خودداري كنند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، عادل مصدقي گفت: در صورتي كه رانندگان قصد عزيمت از محورهاي ارتباطي به ويژه محورهاي برفگير و كوهستاني استان را دارند حتما زنجير چرخ به همراه داشته و طريقه بستن آن را آموزش ديده باشند.

به گفته وي، تجهيز خودرو به امكانات ايمني و گرمايشي، به همراه داشتن مقداري آذوقه و البسه گرم، رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي و همكاري با نيروهاي راهداري و پليس راه از ديگر الزامات سفر در فصل زمستان است.

مصدقي همچنين به رانندگان يادآوري كرد كه قبل از سفر حتما از طريق تلفن گوياي 141 و مركز اطلاعات راه هاي استان به شماره 5-2223131-0171 از وضعيت راه هاي استان مطلع شوند.
وي ادامه داد: در حال حاضر عوامل راهداري و راهداران در سطح محورهاي استان به ويژه محورهاي كوهستاني و پرتردد حضور دارند و در حال انجام عمليات راهداري، برفروبي و نمك پاشي جاده ها هستند.

مصدقي متذكر شد: با وجود بارش برف در محورهايي همچون درازنو، توسكستان، چهارباغ، خوش ييلاق و اولنگ و بارش باران در ديگر محورهاي مواصلاتي، تمام راه هاي استان، باز و تردد در آنها برقرار است.

براساس اعلام مركز مديريت راه هاي اداره كل راه و شهرسازي گلستان، وضعيت هواي استان تا جمعه نيمه ابري و همراه با بارش پراكنده باران در سطح استان و برف در ارتفاعات است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار