بایگر پیشکسوت تلویزیون معتقد است که برگزاری جشنواره جام جم دلخوشی و دلگرمی هنرمندان را بیش از پیش می‌کند.

فرحناز منافی‌ظاهر، بازیگر پیشکسوت سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی با اشاره به جشنواره تلویزیونی جام جم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که می‌بینم تلویزیون با برگزاری چنین جشنواره‌ای دست به ایجاد رقابتی سالم زده است.
 
وی افزود: با اشاره به باند بازی‌هایی که در سینما اتفاق افتاده، حضور هنرمندان پررنگ‌تر در تلویزیون دیده می‌شود که دلگرمی برای آنان و مردم است.
 
منافی ظاهر با اشاره به بخش "تله فیلم‌ها" اظهار داشت: در سال‌های اخیر تله فیلم‌های بسیاری را بازی کردم که امیدوارم در سک قضاوت عادلانه آنها هم جز برگزیده‌ها باشند.
 
بازیگر سریال‌های تلویزیونی افزود: معتقدم در بعضی از اوقات تله فیلم‌ها به مراتب حرفه‌ای‌تر سریال‌های تلویزیونی توانسته ساخته شود و به جذب مخاطبان کمک کند.
 
وی در خصوص پیشنهادی به بررسی آثار در جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: به نظرم اگر قضاوت بهترین سریال و تله فیلم بر عهده مخاطبان طی یک نظرسنجی گسترده گذاشته شود، بازتاب بهتری را خواهد داشت.
 
منافی ظاهر ضمن تشکر از مسئولان سازمان صداوسیما خاطرنشان کرد: برگزاری هر جشنواره‌ای در راستای تشکر و تقدیر از پیشکسوتان عرصه هنر کاری بزرگ است که من از همه مسئولان برگزارکننده تشکر می‌کنم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار